x

10 najuticajnijih svjetskih brendova luksuzne kozmetike u 2019.

Časopis Forbes objavio je listu beauty brendova koji imaju globalni uspjeh i uticaj u svijetu kozmetike.

U digitalnom svijetu broj pratilaca jedan je od pokazatelja uspješnosti brendova. Rezultat sprovedenog istraživanja zasniva se na analizi niza pokazatelja od kojih su kvalitet sadržaja i angažman publike samo neki od njih.

Na listi najuticajnijih beauty brendova u 2019. godini našlo se 10 luksuznih beauty brendova, a na prvom mjestu je američki brend Nars Cosmetics, slijedi ga francuski brend Lancôme, čiji se parfem La Vie est Belle, lansiran 2012. godine, širom svijeta proda svakih 5 sekundi.

1. Nars: 180.540.356 dolara

2. Lancôme: 134.370.477 dolara

3. Dior beauty: 114.008.988 dolara

4. Laura Mercier: 112.901.116 dolara

5. Charlotte Tilbury: 91.395.872 dolara

6. Estée Lauder: 82.161-629 dolara

7. Chanel Beauty: 66.677.143 dolara

8. YSL Beauty: 63.728.617 dolara

9. Tatcha: 66.379.451 dolara

10. Pat McGrath: 61.891.098 dolara


(Ljepota i zdravlje)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.