x

ZAVRŠENO 87. IZDANJE TRKE

24 sata Le Mansa: Novo slavlje Toyote, uzbuđenje spasili automobili iz klase GTE Pro

I ovaj put bez adekvatne konkurencije, dva hibridna LMP1 prototipa Toyote stigli su do prvog i drugog mjesta u generalnom poretku, a za uzbuđenje na 87. izdanju najveće i najteže trke svih vremena pobrinuli su se vozači automobila iz klase GTE Pro.

S minimalnim neplaniranim zadržavanjem u servisnom prostoru, oba Toyotina LMP1 hibridna prototipa rutinski su završili ovogodišnju "francusku priču“ osvojivši prvo i drugo mjesto u generalnom poretku sa šest krugova prednosti ispred trećeplasiranog prototipa iz ruskog tima SMP Racing sa startnim brojem 11, što je potvrdilo ranije izjave nekoliko vozača iz (realno) nekonkurentnih privatnih LMP1 timova da na stazi la Sarthe na kraju mogu biti ispred tvorničkih hibridnih Toyota samo u slučaju da Japancima sreća i "svojeglavi“ Le Mans okrenu leđa.

Najviše krugova (385) na kraju je "zatvorila“ LMP1 Toyota sa startnim brojem 8 koju su dijelili Sebastien Buemi, Kazuki Nakajima i Fernando Alonso. Mike Conway, Kamui Kobayashi i José Maria López dijelili su upravljač drugoplasirane Toyote sa startnim brojem 8, a kroz cilj su prošli sa samo petnaestak sekundi zaostatka iza više sretne "Osmice“ čiji su se vozači još od prvih slobodnih treninga za Le Mans žalili da ne mogu da dostignu brzinu Toyotine "Sedmice“.

Pored Toyote, najviše razloga za zadovoljstvo imali su i u timovima Signatech Alpine Matmut (Alpine A470-Gibson, prvi u klasi LMP2), AF Corse (Ferrari 488 GTE Evo, prvi u klasi GTE Pro) i Keating Motorsport (Ford GT, prvi u klasi GTE Am).

Monotoniju najsnažnije LMP1 klase uspješno su razbijali uzbudljivi okršaji u klasi GTE Pro u kojoj su na kraju najmanje sreće imali u timovima Corvette Racing (dugu borbu za prvo mjesto u klasi upropastilo je izlijetanje Jana Magnussena u Porsche zavojima) i Aston Martin Racing (čiji je brži od dva automobila prerano završio trku izlijetanjem pri ulasku u Indianapolis zavoje). Snove tvorničkog tima Porschea o prvom mjestu u klasi pokvario je AF Corse Ferrari s startnim brojem 51 koji su dijelili Alessandro Per Guidi, James Calado i Daniel Serra.

Vjerujemo da će u Fordu za gubitak podijuma u klasi GTE Pro i dalje kriviti BoP (Balance of Performance), a razočaravajući je rezultat dva tvornička BMW-a M8 GTE koji su u svojoj prvoj (i posljednjoj) WEC sezoni Le Mans završili pri kraju GTE Pro kolone.


(Klix)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.