x

cecina kćerka puna ko brod

Anastasija za 3 godine pjevanja zaradila 500.000 eura: Inkasirala pravo bogatstvo!

Anastasija Ražnatović je od svojih sedam pjesama, koje su objavljene na Jutjubu i na najpopularnijim muzičkim striming platformama, do sada zaradila više od 500.000 eura.

Kako Kurir Stars saznaje, Cecina kćerka je od osnivanja svog Jutjub kanala 11. juna 2018. godine do sada samo od ovog servisa inkasirala skoro 240.000 eura, pošto su joj svi spotovi do sada pregledani nešto malo manje od 240 miliona puta. Do ovog broja se vrlo lako može doći ako je poznata činjenica da se za milion Jutjub pregleda plaća u prosjeku oko 1.000 eura. Kako je Anastasija svoju muzičku karijeru započela kada je monetizacija, tj. zarada od pregleda, već bila u punom jeku, izvjesno je da je odlično unovčila svoje preglede.


Ipak, daleko više se zarađuje od preslušavanja i skidanja muzike sa ostalih digitalnih platformi, na kojima je Anastasija takođe prisutna i vrlo popularna, pa je do sada, svaki put kad bi joj se pojavila nova pjesma, uvijek bila u 100 najslušanijih u Srbiji. Cijena za milion strimova kreće se u prosjeku od 3.000 do 3.500 eura. Kao što se može vidjeti na fotografiji sa jednog od tih striming servisa, Ražnatovićeva ima oko 16 miliona strimova za pet pjesama ("Savršen par", "Rane", "Gotovo", "Volim te" i "Izvini") ili skoro 150.000 redovnih slušalaca mjesečno, što znači da je samo od njih zaradila 70.000 eura. Pored ovih, ona ima i još dvije pesme - "Heroina" i "Promašena", koje su takođe, vrlo slušane.


Pored ove dvije platforme, Anastasija je prisutna i na još nekoliko, koje su kod nas daleko popularnije i slušanije, pa se prostom računicom dolazi do zaključka da je Cecina kćerka za malo više od tri godine karijere zaradila preko pola miliona eura, čime ne mogu da se pohvale ni mnogo veće pjevačke zvijezde koje su decenijama na estradi. Ovo je svakako i mnogo veći uspjeh ako se ima u vidu da Anastasija još nije ni počela da nastupa po klubovima.


Ipak, ovdje treba naglasiti i to da izvođač ne dobija kompletnu sumu od zarade na ovim platformama, pošto diskografska kuća, odnosno izdavač uzima oko 40 odsto od zarade na pregledima. Ipak, kako je Anastasija ekskluzivac "Ceca mjuzika", jasno je da je i ovdje mlada zvijezda u boljoj poziciji od svojih kolega. Naravno, podrazumijeva se da se na ovu sumu plaća porez, jer sve ide preko zvaničnog računa, kao i da određeni procenat zarade ide i digitalnom distributeru, preko kog se muzika i plasira na određene servise.

.

ž.

.

..


Izvor: Kurir 

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.