Toyotin Prius je u četvrt vijeka prošao dug put od pionira hibridne tehnologije do sportskog mainstream modela.
A kao takvom mu sada, u novom i estetski najatraktivnijem izdanju, i te kako nedostaje neka vatrenija verzija koja bi i performansama igrala na emocije. Upravo tako, budući vozači Priusa ne bi trebalo da imaju emotivno zadovoljstvo samo u niskim troškovima vlasništva, već i u voznim karakteristikama.
Da se radi na tome, pokazao je i koncept 24h Le Mans Centennial GR Edition, koji prema novim izvještajima postaje stvarnost. Kako saznaje Best Car, osnova će biti plug-in hibridna verzija koja već u standardnoj postavi daje 220 KS.
Toyota već sada raspolaže jačim pogonom, od preko 300 KS, koji je u punjivom hibridu modela RAV4, a koji koristi veći, 2.5 benzinski motor. Ipak, ovdje bi se išlo na tjuning 2.0 motora, a za GRMN dodatak u imenu u Toyoti bi morali da ponude značajan iskorak, navodi “Index.hr”.
Sve ovo je dosta neočekivano jer se očekivalo da će Toyota prvo krenuti s verzijama koje koriste ime Gazoo Racinga više po pitanju šminke. Prius Gazoo Racing Masters of Nürburgring će tako, osim jačeg pogona, imati modifikovanu i prateću mehaniku, uključujući oslanjanje i kočnice. Neki spominju i uvođenje AWD verzije.