x

Brend s najljepšim ukrasima za kosu koje možete poželjeti

Kada govorimo o nakitu i ukrasima, ono što nam najprije pada na pamet sigurno su naušnice, narukvice ili ogrlice, no posljednjih sezona kosa je takođe postala “dio” koji volimo “kititi”. Naime, rajfovi, ukosnice, ali i efektne gumice ili trake za kosu samo su neke od mogućnosti kojima možete nadopuniti baš svaku frizuru te zablistati u punom sjaju!

Moramo priznati kako ono što najviše volimo jeste otkrivati neke nove brendove koji nas iznova oduševe sjajnom i posebnom ponudom. Ovog puta riječ je o luksuznom brendu dodataka za kosu LELET NY. Ovaj brend u svom radu objedinjuje ženstvene i senzualne elemente isprepletene modnom eklektičnošću koja svejedno zadržava nešto suptilniju notu te pristaje različitim odjevnim kombinacijama, ali i prilikama, piše fashion.hr.

Ono na što LELET NY posebno obraća pažnju jest i činjenica kako modni dodaci ovog brenda odgovaraju modernoj poslovnoj ženi koja se ne boji eksperimentisanja niti isticanja te apsolutno pažnju obraća na detalje koji čine najveću razliku u svakoj odjevnoj kombinaciji.

Iza ovog divnog brenda krije se dizajnerica Sara Bieler Sasson koja je svoju dizajnersku karijeru započela izradom komada inspirisanih arhitektonskim oblicima i vizurama, što jest bio logičan slijed uzmemo li u obzir da je riječ o arhitektkinji.

No, ipak nedugo nakon završetka školovanja, Sarah je odlučila svoju ljubav prema dizajniranju u potpunosti pretvoriti u posao i na taj načinje nastao brend LELET NY kojeg obožavaju i svjetske zvijezde poput Anne Hathaway, Diane Kruger, Jennifer Garner, Olivie Palermo, Care Delevingne…

Što se tiče procesa izrade, Sarah u svom radu koristi samo najkvalitetnije i najluksuznije materijale poput Swarovski kristala, srebra, poludragog kamenja, kože, svile… koje potom ručno dizajnira i dorađuje, pa možemo zaključiti kako su baš svi ukrasi koje LELET NY nudi unikatno i pomalo umjetničko djelo sjajno za posebne prilike ili vjenčanja!


(Ljepota i zdravlje)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.