Nakon uspješno organizovanog trećeg FMCG Summita, Altermedia i InStore vas pozivaju na četvrti FMCG Summit, koji će biti održan
12. aprila, u Kongresnom centru Hotela Hills u Sarajevu.
Tema ovogodišnje konferencije je “Budućnost retaila”, koja će obuhvatiti vječito aktuelna pitanja sa kojima se svakodnevno susreću trgovci, proizvođači i distributeri.
Ove godine okupit ćemo najveće FMCG stručnjake iz zemlje, regiona i svjetski poznata imena, koji će podijeliti s nama prezentacije i istraživanja o velikim promjenama koje nas očekuju na FMCG tržištu.
Najviše pažnje privući će zasigurno i dva Key speakera
Jean Jacques Vandenheede
(viši analitičar maloprodajne industrije za AC Nielsen Europe),
iz Belgije, koji će govoriti o temi
“Prodaja jedan na jedan” i velikim promjenama koje dolaze...
Matthew Brown
(Maloprodajni futurolog) iz Velike Britanije,
govorit će o ''Novoj praktičnosti - od maloprodaje do “Me-Tail”.
Ostali govornici 4. FMCG Summita u Sarajevu:
Darko Lukić (AMMC)
Da li je FMCG industrija sljedeća žrtva digitalizacije?
Patrik Zupančić (Promo.fil)
Zašto i kako pronaći vanjske saradnike u prodaji u FMCG?
Antonio Zrilić (Logiko Consulting)
Optimizacija i fokus na portfolio proizvoda za profitabilan rast i održiv novčani tok
Ismir Omeragić (Valicon)
Kako koristimo LEGO kockice za stvaranje novih proizvoda, robnih marki?
Veliko finale (Okrugli sto)
Pregled stanja i izazova u FMCG industriji, u BiH i regionu.
Emir Hrković (Atlantic Grupa)
Kako brand iz naše regije može uspjeti u CIS marketu?
Anketa
@ekskluzivaBa twitter
KOMENTARI
Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.