x

Chevrolet Silverado ZR2 je skuplji od Forda F-150 Raptora

Približava se trenutak koji će obilježiti trinaest godina u odnosu na trenutak kada je Ford predstavio izdanje Raptor svog popularnog pikap kamioneta F-150, i njime u potpunosti izmijenio tržište ekstremnih vozila namijenjenih upotrebi na najtežim terenima.

Daleko od toga da nismo vidjeli slične modele i prije toga, ali se niko nije usudio da ode toliko daleko, i direktno iz fabrike ponudi vozilo koje će savladati najteže terene, i to po veoma pristupačnoj cijeni.

Znajući u kakvom ugledu i popularnosti Raptor uživa već više od jedne decenije, očekivali smo da će konkurencija predstaviti rivale u kratkom roku. To se prije svega odnosi na brendove poput Chevroleta i Rama na američkom tlu.

Međutim, to se nije desilo sve do ove godine kada je stigao Ram 1500 TRX, dok nam Chevroletov predstavnik Silverado ZR2 dolazi u izložbeno-prodajne salone narednog ljeta. I, ako je vjerovati pisanju kolega sa sajta MotorTrend, zauzimat će zlatnu sredinu između TRX-a i Raptora po cijeni.


MotorTrend se poziva na izvore sa sajta GM Authority, koji opet kaže da ima svoje "bliske doušnike" i da su oni potvrdili da će početna cijena iznositi 66.795 američkih dolara. ZR2 zaista donosi mnogo toga šta dosadašnji proterenski koncept Silverado Trail Boss nije imao. Tu se misli prije svega na 33-inčne pneumatike, 28,4 centimetara klirensa, bolju zaštitu zone ispod vozila, kao i na napucani enterijer.

Ispod haube se inače krije 6,2-litarski benzinac sa osam cilindara u atmosferskom izdanju koji razvija 420 konjskih snaga i maksimalnih 624 Nm obrtnog momenta. Jedini mijenjač u ponudi je desetostepeni automatski, a on snagu prenosi na sva četiri točka i razvijen je, ironično, u saradnji sa Fordom. Zato se također može pronaći u spomenutom Raptoru.

Navedena cijena je za 995 najmanjih zelenih novčanica viša nego ona koju Ford naplaćuje za Raptor. Kompanija se inače odlučila za nešto drugačiji pristup pa tako Raptor pokreće 3,5-litarski turbobenzinac sa 450 "grla" i maksimalnih 691 Nm obrtnog momenta. Do kraja 2022. godine bismo trebali da vidimo i opciju sa osam cilindara u V konfiguraciji, koja je ranije najavljena.


TRX naravno predstavlja najvišu stepenicu u ponudi američke marke, pošto se može pohvaliti sa preko 700 "konja", pa samim tim i košta 72.120 "zelembaća" (oko 5.400 dolara više nego što se traži za Silverado ZR2).

Ukoliko se sve spomenute brojke pokažu istinitim, ne sumnjamo da Chevrolet ima težak posao da ubjedi ono malo neutralnih kupaca da je bolji izbor u poređenju sa Fordom. Ali, istovremeno, moramo spomenuti da su američki kupci veoma tradicionalni i uglavnom imaju svoj omiljeni brend.

To dakle znači da ne bi prešli u "rivalski tim", bez obzira šta konkurent nudio, pa možemo zaključiti da će Chevrolet ipak dobro proći sa ZR2-om, prenosi AutoRepublika.


(Nezavisne novine)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.