x

Dacia Bigster pokušava da niskom cijenom pobijedi Peugeot 5008

Rumunska firma je uspjela da osvoji značajan udio na tržištu novih automobila sa asortimanom koji zadovoljava najosnovnije potrebe kupaca, i ima solidnu ponudu sa odličnim odnosom kvaliteta i cijene (mada je to u zadnje vrijeme diskutabilno).

Ali danas, najpristupačniji brend grupe Renault ima više nego ambiciozan projekat u rukama, buduću Daciju Bigster.

Za sada, njegovi prototipovi ostaju bezbjedni u Rumuniji i neće izaći na ulice barem početkom sljedeće godine, skoro kada novi Duster bude spreman za predstavljanje.

Dok će Duster nastaviti da se bori u B segmentu, Bigster će debitovati u C segmentu, a mi već očekujemo da će donijeti revoluciju u segment.

Cijena će biti glavni adut novog modela, ali ne i jedini. Tu su i moderniji dizajn koji će se odraziti u trećoj generaciji Dustera, nove tehnologije, i kompletna paleta motora sa blokovima male zapremine. Motori će biti trocilindrični i četvorocilindrični u benzinskoj i varijanti sa TNG-om, koja ima oznaku ECO-G. U ponudi će biti i 48-voltni MHEV i HEV sa oznakom E-Tech (iz Captura). Pogon će biti na prednje i na sve točkove, uz manuelni i automatski mjenjač.

Dacia Bigster će biti kompaktni SUV u svojoj varijanti sa pet sjedišta, koji će se miješati u D-SUV kategoriju sa svojih sedam sjedišta. Po cijeni, DFSK 580 je njegov najdirektniji rival, iako je ambicija Rumuna da udare na Seat Tarraco i Peugeot 5008. Španac i Francuz biće ugroženi od strane novog Bigstera, za koji su interni izvori govore da cijena neće preći prag od 30.000 evra u svojoj najopremljenijoj verziji.

Posljednjih godina cijene svih novih automobila doživljavaju opšti rast, posebno posljednjih mjeseci usljed različitih faktora. Cijena Bigstera će biti najmanje 10.000 evra manja u odnosu na neke rivale, prenosi AutoRepublika.



KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.