x

U Sarajevu predstavljena turistička ponuda Njemačke

German.Local.Culture: Otkrijte njemačku kulturu, tradiciju i lokalnu kuhinju!

Njemačka turistička zajednica (DZT) organizirala je u Sarajevu promociju turističke ponude čija je ovogodišnja tema German.Local.Culture, a kojom pozivaju turiste da otkriju tradiciju, kulturu, stare zanate, lokalnu kuhinju i vinogradarstvo Njemačke.

Privukavši 5,2 miliona putovanja u 2020. godini, gradska odredišta i dalje su ostala vodeći segment za dolazni turizam u Njemačku iz Evrope, unatoč značajnom padu zbog pandemije koronavirusa. Zatim (s 1,6 miliona) slijede turistički obilasci različitih odredišta. Posjeti gradovima također su na vrhu liste kada su u pitanju putničke namjere za 2021. godinu.

Flair - Od tradicionalne Fachwerk arhitekture do street-arta

Jedna od ovogodišnjih tema kampanje Njemačke turističke zejednice (DZT) – Flair bavi se upravo gradskim odredištima i urbanim životom u kombinaciji s prikazivanjem regionalnih korijena, historije i savremenih kulturnih događaja. Flair se fokusira na iskustva u kojima se može uživati čak i u uslovima nametnutim koronavirusom i ima za cilj inspirirati putnike da u budućnosti posjete Njemačku.


Regionalni njemački pejzaži odišu svojim posebnim ozračjem ne samo zahvaljujući karakterističnom geografskom položaju, već i zbog historijskih događaja i kulturnih utjecaja. Od prizora slamnatih krovova na sjeveru, do bogato oslikanih fasada u Gornjoj Bavarskoj; od ciglenih gotičkih građevina pa sve do modernističke arhitekture – šarm gradova određen je regijom u kojoj se nalaze.

Craft - Iskustvo i uživanje u tajnama starih zanata

Njemački gradovi i regije prepuni su tradicije, stoljećima starog naslijeđa i prastarih zanata. Kampanja German.Local.Culture i njen segment Craft koji se bavi zanatstvom, prikazuju posjetiocima gdje će sve imati priliku otkriti nezaobilazna zanatska iskustva.

Regionalna raznolikost Njemačke ogleda se i u velikoj raznolikosti tradicionalnih nošnji koja svjedoči o običajima koji su se održali tokom proteklih stoljeća.


Green - Kako istražiti Njemačku na ekološki održiv način?

Čak i tokom pandemije, njemačke gradske regije nude mnogo načina za kombiniranje ekološki održivog odmora s privlačnošću gradskog odmora. Kampanja Njemačke turističke zajednice (DZT) German.Local.Culture. – fokusira se na ovu raznolikost u svojoj temi Green: svi oni koji posjećuju njemačke gradove mogu podjednako uživati i u živopisnom ozračju, kulturi i historijskim lokalitetima, ali i u prostranim parkovima i zelenim površinama. Na rubovima gradskih četvrti, seoski parkovi i šume pružaju zelenu scenografiju za opuštanje. Kako se urbani centri i ruralne regije sve više približavaju (što je olakšano, između ostalog, pogodnim saobraćajnim vezama) – iskustvu odmora dodaje se sasvim nova dimenzija: boravak s noćenjem u gradu prožima se s istraživanjem predivnih okolnih prostranstava ili se opuštanje u seoskim odredištima začini vrevom gradskog života.

Taste - Izuzetna hrana i piće: lokalno, a svjetski

Kulinarska Njemačka svojim posjetiocima nudi raznolikost, regionalnost i autentičnost, a oni izuzetno cijene bogatstvo izbora koji im je na raspolaganju. Više od polovine stranih posjetioca želi tokom odmora u Njemačkoj uživati u hrani i piću koji su karakteristični za određenu regiju. U svojoj temi Taste German.Local.Culture. kampanja Njemačke turističke zajednice (DZT) predstavlja kombinaciju vrhunskog artisan zanatstva, izvrsnog kulinarstva i toplog, iskrenog gostoprimstva koji inspiriraju sve potencijalne posjetioce Njemačke.

To se ogleda i u načinu na koji su restorani, kafići i hotelijeri odgovorili na posebne izazove koje je nametnula pandemija koronavirusa: higijenske mjere, prošireni otvoreni prostori za jelo, inovativni raspored sjedišta koji omogućava socijalno udaljavanje i zaštitni paravani postali su dio standarda u konceptu restoranske usluge. Njemačka nudi bogat izbor kada je riječ o hrani i piću: od posjeta vinogradima do obilaska više od 1.500 regionalnih pivara pa sve do fine dining iskustava u oko 300 restorana koji su nagrađivani Michelinovim zvjezdicama.

Napomena: Putovanja u Njemačku za građane Bosne i Hercegovine su od 4. jula ponovo dozvoljena za sve svrhe putovanja. Za ulazak zračnim putem je potreban dokaz o testiranju, dokaz o oporavku od COVID-19 ili dokaz o vakcinaciji.


KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.