x

šok cifra

Iskeširano 25 miliona eura za Zadrugu 6! Evo šta je najviše koštalo: Imaće čak i luks jahtu na kojoj će se zadrugari baškariti!

Šesta sezona rijaliti šou programa "Zadruga" je počela, a vlasnik televizije Pink Željko Mitrović potrudio se da nadmaši sve prethodne sezone i u projekat uložio više nego ikad dosad.

Mitrović je navodno iskeširao čak sedam miliona više nego 2018. godine, kada je u čuveni Imaginarijum uložio 18 miliona eura.

- Iako je peta sezona planirana kao posljednja sezona Zadruge, Mitrovići su riješili da nastave s emitovanjem zbog ogromne gledanosti koju je donijela Zadruga 5. Ipak, Željkova ideja bila je da znatno promijeni koncept rijalitija i učini ga što zanimljivijim, pa je posljednjih mjeseci radio na tome da promijeni i dodatno oplemeni enterijer i eksterijer. Počev od novih dvorišnih skulptura, umjetničkih slika, novog namještaja i rasporeda u samoj Bijeloj kući. Takođe je isplanirao da uveze luksuznu jahtu koja će predstavljati nagradu za one zadrugare koji uspješno obavljaju nedjeljne zadatke, a na kojoj će moći da se baškare. Te početne promjene su ga koštale preko 5.000.000 eura - priča izvor za Alo i da su Mitrovići veliki novac dali na kamere i ozvučenja najnovije generacije.


- Iako je sve prethodne sezone pratila vrhunska oprema, Željko je i prije nego se završila Zadruga 5 dogovorio dopremanje kamera i ozvučenja najnovije generacije, i to iz više gradova u Evropi. Želio je da ima najbolje sa tržišta i da prenos programa bude na najvišem nivou. To je jedna od promjena koja će se prva uočiti budući da kamere koje je postavio daju rezoluciju takvu da će gledaoci imati osjećaj da sede u sobi s ukućanima, što je Pink koštalo više od dva miliona eura. Dodatno je morao da plati više od 100 novih radnika, koji su zajedno sa starim zaposlenima vrijedno radili na realizaciji izgradnje i promjena koje je isplanirao - zaključuje izvor.


Podsjećanja radi, Mitrović je nekoliko nedjelja prije nego je zvanično počela druga sezona Zadruge i javno potvrdio da ga je realizacija takvog programa koštala više od 18 miliona eura, koje je tokom emitovanja uspeo da duplira, pa ne čudi njegovo znatno veće ulaganje u svaku narednu sezonu.


Tokom posljednjih pet sezona Zadruge više od 400 rijaliti učesnika prošlo je kroz Bijelu kuću.

Mnogobrojnost takmičara, ali i njihovo često smjenjivanje tokom trajanja sezona učinilo je program najgledanijim na Balkanu.

.

.

.

.

.

Izvor: Alo.rs

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.