x

Jennifer Lopez ponovno u glavnoj ulozi brenda Guess

Ovog proljeća Guess s ponosom predstavlja glumicu, pjevačicu, plesačicu, preduzetnicu, filantropkinju i modnu ikonu Jennifer Lopez kao glavno lice brenda.

Kampanju je vodio Paul Marciano, glavni kreativni direktor Guess-a, a snimljena je kroz objektiv fotografkinje Tatjane Gerusove u Santa Monici, Kaliforniji. Kampanja prikazuje upečatljivu kolekciju fotografija koje ističu Jenniferinu ljepotu, a utjelovljuje klasični holivudski stil života s raspuštenom kosom i samouvjerenim pozama nasuprot kalifornijskim smirenim palmama i plažama u pozadini.

“Kad god surađujem s više ljudi pomislim koji lik mogu biti. Inspiraciju smo pronašli ovaj put u italijanskim filmskim zvijezdama iz 60-ih, Madone iz 80-ih te Sofiji Loren. Izuzetno je zabavno ući u lik i ostvariti to”, rekla je Jennifer.

.


(Ljepota i zdravlje)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.