x

Kako je trebalo da izgleda novi VW Phaeton

Volkswagen rijetko griješi, odnosno sve svoje modele dobro komercijalizuje, ali prije 20 godina zagrizao je preveliki zalogaj, odnosno imao je ogroman apetit za novcem, a glad nije uspio da utoli.

Predstavljanjem prve generacije luksuzne limuzine Phaeton napravljen je iskorak u premijum segment i okršaj sa BMW-om Serije 7, Audijem A8 i Mercedesovom S klasom.

Međutim, tržište nije reagovalo u skladu sa entuzijazmom upravnog odbora Volkswagena.

Phaeton je, uprkos svemu, ipak poživio sve do 2016. godine, kada je ukinut. Sada nam Volkswagen otkriva da je nasljednik bio spreman i objavljuje njegove prve fotografije.


Phaeton D2, kako je nosio fabričku oznaku, izgleda znatno modernije od prethodnika, a posebno je zanimljiva unutrašnjost koja je čak ispred ondašnjeg vremena, odnosno najavljuje potpuno digitalizovanu komandu tablu sa funkcijama koje nalazimo u današnjim Volkswagen modelima.

Šef Volkswagenovog dizajna, Jozef Kaban, danas sa poštovanjem gleda na Volkswagen Phaeton D2, koji nikada nije ušao u serijsku proizvodnju.

"Automobil i danas ima vrlo atraktivan izgled i lijepe proporcije, i impresionira svojim opipljivim visokim kvalitetom i vrijednošću".


Dizajn nesuđenog nasljednika prvog Phaetona potpisali su Marko Pavone i Tomaš Bahorski, a auto je postavljen na MLB mehaničku platformu.

Upravni odbor je na kraju ipak odustao od nasljednika, želeći da se fokusira na električnu mobilnost i budućnost.

Možda D2 nije dobio priliku zbog skromnijih prodajnih brojki prve generacije i straha od toga da se ulaganje u njega neće vratiti.

Šteta, možda bi baš druga generacija pozicionirala Phaeton tamo gdje su ga Volkswagenovi direktori vidjeli, u vrh premijum klase, prenosi b92.


(Nezavisne novine)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.