x

Kupci odlučili: Audi, BMW i Mercedes nisu više u prvih 10 automobilskih brendova

Kada smo u potrazi za novim telefonom, laptopom, kućom, destinacijom za ljetovanje ili nekom drugom stvari, često se povodimo krilaticom „sve što je dobro mora i da košta“. Međutim, ne postoje garancije da ćete biti zadovoljniji nečim samo zato što ćete dati više novca, mada generalno pravilo da visok kvalitet dolazi s visokom cijenom, stoji.

Ipak, to s automobilima već izvjesno vrijeme nije slučaj, pišu Vrele Gume. I to ne kažu dežurni krivci poput nas profesionalaca u automobilskom novinarstvu, potrošačkih organizacija ili sudija, žirija i slično. Ne, to kažu kupci i vlasnici vozila, koji ruku zavlače duboko u džep prilikom kupovine u prodajnim automobilskim salonima, što se može jasno uvidjeti kroz dvije posljednje Driver Power ankete. Obje perfektno ilustruju činjenicu da se automobili niže i srednje cjenovno pozicionirani, uglavnom bolje kotiraju od njihovih skupljih konkurenata, koji u previše slučajeva ne zadovoljavaju želje i potrebe potrošača.

Tradicionalno vodeći (ali više očigledno ne) proizvođači iz Njemačke i Velike Britanije, poznati po premijum proizvodima, nemaju svoje pulene u prvih 10 vozila 2021. S druge strane, Kia i Škoda imaju po dva predstavnika, a ostatak čine Hyundai, Mazda, Toyota, Opel, prestižniji Volvo i sve bolji Seat.

 

Najviše pozicionirani njemački automobili u studiji Driver Powera, Audi Q3 i Mercedes A klase, nisu čak ušli u prvih 20. Čak je i relativno jeftini kinesko-britanski MG ZS rangiran u Ujedinjenom Kraljevstvu znatno više od 14 prestižnih Audija, BMW-a i Mercedesa.

Obrazac se blago mijenja kada se pažnja pomjeri s 10 najboljih pojedinačnih automobila na 10 najboljih marki. Skromni azijski igrači kao što je ambiciozna Kia, koju slijede Mazda, Toyota, Honda i Mitsubishi, dominiraju u „Top 10“ grupi. Uspjeh Porschea, njemačkog specijaliste za sportske automobile (što nije isto što i proizvođač premijum limuzina, karavana ili porodičnih hečbeka) ipak ne treba da čudi, jer ova kultna marka ima svoje vjerne sljedbenike. Tesla se takođe etablirao, dok su svoje mjesto pronašli takođe Volvo i Lexus.


Dakle, kupci i vlasnici su odlučili da tri vodeće njemačke premijum marke više ne proizvode modele koji su po njihovim ukusima i željama. Audi, BMW i Mercedes nisu više u prvih 10, a kako stvari stoje, neće biti ni u budućnosti, s tim što treba naglasiti da je britansko tržište jedno od najjačih u Evropi kada je o premijum automobilima riječ.


(Automobili.ba)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.