Trebinje
NJEMAČKI RAD
Lamborghini Huracan EVO3 i impresivnih 700 konjskih snaga
DMC Germany je renomirano ime u svijetu dotjerivanja i modifikacija
DMC Germany je renomirano ime u svijetu dotjerivanja i modifikacija Lamborghinija već više od jedne decenije. Osnovana 2009. godine, kompanija je dosljedno pomjerala granice dizajna, inženjeringa i performansi. S timom visokokvalifikovanih inženjera i dizajnera, DMC Germany je odgovoran za neke od najizuzetnijih modifikacija Lamborghinija ikada viđenih.
A sada, DMC Germany sa ponosom predstavlja svoju najnoviju kreaciju – Lamborghini Huracan EVO3. Ovo je najnovija ponuda njemačkih inženjera i jedan je od najimpresivnijih automobila koji je do sada izašao iz ove kompanije. Automobil je prošao niz modifikacija kako bi poboljšao svoje performanse, stil i aerodinamiku.
Huracan EVO3 pokreće 5,2 litarski V10 motor koji je modificiranod strane DMC Germany da proizvodi impresivnih 700 konjskih snaga. Ovo je postignuto modifikacijama ECU-a i dodatkom novog titanijumskog ispušnog sistema. Novi ispušni sistem ne samo da poboljšava performanse, već i proizvodi jedinstvenu i agresivnu notu.
DMC je dizajnirao novu prednju haubu od ugljeničnih vlakana za Huracan EVO3, inspiriranu Huracanom STO. Nova hauba nije samo lakša od standardne, već ima i zatvoreni dizajn koji sprječava kišnicu da uđe u područje ispod. Dizajn nije samo praktičan, već i izgleda nevjerovatno, dajući Huracanu EVO3 agresivan i sportski izgled.
Huracan EVO3 također ima nove otvore za vazduh od ugljeničnih vlakana. Oni nisu samo zbog drugačijeg izgleda, već služe i u praktičnu svrhu. Dizajnirani su da usisavaju vazduh u motorni prostor, poboljšavajući hlađenje time poboljšavajući performanse.
Tjuner je pripremio i novi spojler od ugljeničnih vlakana po uzoru na Huracan EVO2, ali ga je malo redizajnirao kako bi odgovarao običnoj širini karoserije Huracana. Ovo je urađeno u skladu sa FIA propisima koji kažu da krilo može biti široko do 92 posto ukupne širine automobila. Novi spojler ne samo da izgleda nevjerovatno, već i poboljšava potisnu silu i stabilnost pri velikim brzinama.
Izvor: avaz.ba
Podijeli komentar
Prijavi komentar
KOMENTARI
Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.