x

Mensurovi fanovi pukli 5.000 eura za glasove: Sve je bilo organizovano pred samo finale Zadruge 3!

Da dobar plasman u rijalitiju zavisi od organizovanog glasanja, dobro su znali fanovi Mensura Ajdarpašića, koji su se nekoliko dana pred finale „Zadruge 3“ organizovali i kupili skoro 2.000 SMS kartica za glasanje!

Naime, kako „Alo!“ ekskluzivno saznaje, fanovi crnogorskog kik-boksera izdvojili su 5.000 eura za slanje SMS glasova za svog favorita, ali i za kupovinu kartica za telefone sa kojih su glasali za Ajdarpašića.


- Mensur je, prema vlastitom priznanju, ušao u „Zadrugu 3“ kao najveći fan rijaliti programa. Nije krio da je pratio sve sezone „Farme“ i „Zadruge“, i osim što je dobro razradio taktiku svog učešća, imao je i jasnu sliku kakav tačno psihološki profil ličnosti pobjeđuje u ovakvim formatima. Nije se libio da iskaže svoj stav i da u svakoj čorbi bude mirođija, a to je publika kod njega prepoznala kao kvalitet. Osim toga, njegova veza s Minom bila je veoma turbulentna, ali je sa njom ipak ostao da kraja - priča naš izvor i dodaje da zbog toga nije slučajno što je Mensur iz svakog duela sa zadrugarima izlazio kao ubjedljivi pobjednik.


- Svaki put kada je bio nominovan za izbacivanje Mensur je dobijao veliki procenat podrške publike. To mu je davalo vjetar u leđa, a kako je rijaliti odmicao, tako je imao veću podršku, pa je u jednom trenutku imao više od 20 fan grupa na društvenim mrežama. Jedna od njih se čak i organizovala pred finale i uložila dosta novca u glasanje za Mensura - priča naš izvor i objašnjava:


- Najprije su kupili 2.000 SIM kartica, čija je jedina namjena bila da ih upotrebe u finalnoj noći. Sa svake kartice poslali su maksimalni broj SMS-ova, a na kraju ih je sve koštalo 5.000 eura. Osim toga, napravili su i dodatne fan stranice na raznim društvenim mrežama i konstantno pozivali publiku da glasa za Mensura. Zahvaljujući toj podršci, Mensur je i imao dobar plasman u finalu - kaže naš izvor na kraju.

.

.

.

.

.

Izvor: Alo.rs

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.