x

Na kanalu Al Jazeere Balkans premijerno prikazan dugoočekivani dokumentarni film „Zubandan“!

Dokumentarni film „Zubandan“ autora Armina Čolakovića, koji je rađen u produkciji Al Jazeere Balkans, sinoć je premijerno  prikazan na ovom TV kanalu. Ovaj vrlo interesantni dokumentarac premijerno je prikazan na zatvorenoj projekciji u Cinema Cityu u utorak navečer dvadeset godina nakon što je na Koševu odigran najvažniji derbi između Željezničara i Sarajeva, koji je odlučen golom Hadisa Zubanovića u 90. minuti.

Svi prisutni su bili oduševljeni „Zubandnom“ koji traje 47 minuta, a u kojem govore Enver Hadžiabdić, Mišo Smajlović, Kemal Kozarić, dr. Braco Jurišić, Amar Osim, ali i tadašnjih fudbaleri Sarajeva Alen Avdić, Amar Ferhatović te Sabahudin Topalbećirević, koji je tada, kao komentator na BHT-u, komentarisao gradski derbi.

- Svi su mislili da će se igrati produžetak. Niko na stadionu nije vjerovao da će se desiti pogodak, a Zubanović kao da je peti minut, a ne devedeseti minut. Dedić napušta gol, Zubanović ga zaobilazi, šutira i ona ulazi tik uz samu stativu – u filmu govori Sabahudin Topalbećirević.

Priča je nastala iz velike ljubavi navijača Armina Čolakovića, koji je te večeri, prije tačno 20 godina, kao 12-godišnji junior, slavio pobjedu svog kluba – Željezničara. Glavni junak je igrač Željezničara Hadis Zubanović, čiji je gol u finišu utakmice donio pobjedu na vječitom derbiju. Zubandan je puno više od puke priče o nogometu. Ona govori o sarajevskim nogometašima koji nisu izgubili volju za ozbiljnim bavljenjem sportom ni u najtežim ratnim vremenima, priča o volji pojedinca, koji, uprkos svim problemima, sluša instinkt i snagom volje ostvaruje svoje dječije snove o sportskom uspjehu.

- Mi smo se bili dogovorili da se zadnjih par minuta pokušamo odbraniti – iskreno je u filmu rekao Hadis Zubanović.