x

Nisan napravio pakao od života poznatom pjevaču: Novi "kaškaj" ga ostavio usred Austrije, platio ga 24.000 eura, a izdao ga poslije 700 km!

Ako ste do sada vjerovali u onu čuvenu floskulu da "kupiš nov automobil i ne boli te glava", živjeli ste u zabludi. Poznatom pjevaču narodne muzike Bekiju Bekiću novi džip "nisan kaškaj" je "crkao" nakon samo 700 pređenih kilometara. On je sa potpuno novim automobilom krenuo u Salzburg, a već kod Beča se ugasio i više nije davao znake života.

Da sve bude gore, Bekiću su u ovlaštenom servisu u Austriji šest dana popravljali ganc novo vozilo, da bi mu se prilikom povratka u Srbiju ponovo ugasio, i to u Mađarskoj. Nakon svega toga uslijedila je rovovska borba pjevača sa kompanijom "Nisan" da mu shodno Zakonu o zaštiti potrošača daju nov ispravan automobil.

Tokom dva mjeseca Bekić je uputio pregršt poziva i mejlova, ali je japanska kompanija konstantno izbjegavala da mu da novi automobil i pravdala se da je kriv njihov servis u Beču jer je popravljao prsten pumpe, a na vozilu je "crkla" elektronika. Tek kada se obratio Nacionalnoj organizaciji za zaštitu potrošača (NOPS), koja je "Nisanu" zaprijetila tužbom, pjevač je dobio novi "kaškaj" i ova u automobilskoj industriji vjerovatno nezapamćena saga se napokon završila.


U svojoj ispovijesti za Zaštitnik potrošača Beki Bekić je objasnio kako je od želje da porodicu provoza u novom automobilu došao do toga da se iz Beča vraćaju autobusom.

- U martu sam mijenjao stari "kaškaj" uz doplatu za novi i pošto sam imao neku tezgu u Salzburgu, poveo sam porodicu da ih malo provozam u mom novom "ljubimcu". Kada sam krenuo iz Beograda, automobil je imao pređenih tri kilometra. Do Beča je sve bilo u najboljem redu, a onda je samo stao i nije htio da upali. Pokušavao sam na sve načine, ali se ponašao kao da je mrtav. Pozvao sam njihovu pomoć na putu i oni su me prevezli u ovlašteni "Nisanov" servis u Beču pošto je automobil star jedan dan i imam garanciju. Tamo je počeo moj horor - priseća se Bekić i nastavlja:


- U "Nisanovom" servisu u Beču su me ubjeđivali da nisu dobili dozvolu iz Beograda da ga popravljaju, a ovi naši su tvrdili da su im poslali. I to je tako trajalo satima, a pošto mi je kćerka trudna, morao sam sve da nas smjestim u hotel. Na kraju je to famozno odobrenje napokon stiglo, otišao sam kod njihovog majstora i on mi je rekao da je "otišao" prsten pumpe koja vuče gorivo i da to ne može da se riješi jer je petak i kraj smjene. Uz to mi je naglasio da tog dijela nema ni u Srbiji ni u Mađarskoj i da automobil može da bude popravljen tek za pet dana, u srijedu. Pošto sam shvatio da neću stići na svirku i da je besmisleno da sjedim u Beču pet dana, spakovao sam se sa porodicom na autobus i vratio u Beograd - prisjeća se poznati pjevač.


Beki Bekić je u srijedu avionom otputovao za Beč da preuzme svoj novi, a već popravljani automobil, ali su ga tamo sačekale samo nove nedaće.

- Preuzeo sam svoj "kaškaj" i prvo sam se iz straha od novog kvara vozao jedno 100 kilometara po Beču. Potom sam krenuo za Beograd i sve je bilo u redu do 30 kilometara pred našu granicu, kada je automobil počeo da "štuca" i ubrzo potom je i stao. Tad sam želio da se ubijem, jer znam koliko su skupi šlepovi u Mađarskoj i molio sam Boga samo da se nekako dovučem do Srbije. Čekao sam tako satima i svako malo pokušavao da ga upalim i odjednom sam uspio i nekako sam vozeći 30 na sat došao do naše granice. Kako sam dao pasoš i prošao terminal, džip mi se ponovo ugasio bezmalo na granici i odmah sam pozvao ovlašteni servis da me odšlepaju za Beograd - prisjeća se Bekić.


Nakon što su i on i "kaškaj" stigli u Beograd, poznati pjevač je naredna dva mjeseca vodio pravi rat sa "Nisanom" da mu daju nov automobil.

- S obzirom na to da mi je automobil tri puta "crkao" u prvih hiljadu kilometara tražio sam novi jer sa ovim sigurno nešto nije u redu. Prvih mjesec dana nisu htjeli ni da čuju i rekli su da je kriv njihov servis u Austriji jer je popravljao prsten pumpe, a problem je bio u elektronici i da će oni sve to da poprave. Obratio sam se Nacionalnoj organizaciju za zaštitu potrošača (NOPS) i oni su mi dali prave instrukcije da ne odustajem i da tražim nov automobil. Tako je još mjesec dana trajalo dopisivanje sa "Nisanom", a oni nisu željeli ni da čuju za to da mi daju nov automobil. Na kraju sam, kada više nisam imao izbora, zajedno sa pravnicima u NOPS-u sastavio opomenu pred tužbu i već narednog dana mi je "Nisan" odobrio novi automobil. Bilo je teška i rovovska borba, ali sam na kraju ostvario svoja prava i savjetujem svima da nikako ne odustaju - završio je svoju priču Bekić.

.

.

.

.

.

.

.

(Informer)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.