Destinacije
Noćna mora svakog vozača: Opasna autocesta s oštrim zavojima na visini i do 5000 metara
Jedan od najopasnijih dijelova jest prelazak preko planine Trola u zimsko vrijeme. Ovo iskustvo kineski vozači kamiona opisuju kao vožnju kroz pakao, jer su upravo na tom potezu česte nesreće s kobnim posljedicama
Sečunasko-tibetanska autocesta započinje u gradu Chengduu u pokrajini Sečuan, a završava u Lhasi na Tibetu. Duga je 2142 kilometra i smatra se jednom od najopasnijih autocesta na svijetu.
Prelazi preko nepredvidljivog šumskog područja, rijeka Dadu, Jinsha, Lantsang i Nujiang, te 14 planina, a na dijelovima se izdiže na visinu od 4000 do 5000 metara.
Zbog zahtjevnog terena na kojem je građena prepuna je strmih uspona, neočekivanih nizbrdica i oštrih zavoja koji predstavljaju veliki izazov i za najiskusnije vozače.
Deset mjeseci u godini ovdje pada kiša i snijeg, pa je vožnja otežana. Zbog čestih odrona autocesta se pretvara u pravu smrtonosnu klopku na kojoj se gube mnogi ljudski životi.
Jedan od najopasnijih dijelova jest prelazak preko planine Trola u zimsko vrijeme. Ovo iskustvo kineski vozači kamiona opisuju kao vožnju kroz pakao, jer su upravo na tom potezu česte nesreće s kobnim posljedicama.
Kad padnu kiše, blato ukopa vozače na mjestu i po nekoliko tjedana na ovoj autocesti. Tada nije čudno vidjeti i kolone od nekoliko stotina automobila te nervozne vozače koji se upuštaju u svađe, tuče i krađe kako bi smirili živce i skratili vrijeme.
Povrh svega, na određenim dionicama autoceste zrak je vrlo rijedak, što može uzrokovati glavobolju, vrtoglavicu, probleme s disanjem, isušivanje očiju i slične simptome.
Sečuansko-tibetanska autocesta originalno se zvala Kangding-Tibet te je dio državne autoceste 318. Po njoj se možete voziti i dvije sedmice.
Iako predstavlja noćnu moru za svakog vozača, istovremeno je riječ o pravom raju za ljubitelje prirode s obzirom na to da prolazi kroz neke od najspektakularnijih Zemljinih krajolika.
Izvor: Punkufer.hr/ Foto: Profimedia
Podijeli komentar
Prijavi komentar
KOMENTARI
Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.