x

ZA PROLJEĆE I LJETO

Nova kampanja poznatog brenda oduševila sve: Modeli su velika imena modelinga

Nošenje nekih odjevnih predmeta umjesto drugih dio je ličnog izbora, uspostavljajući stvarni odnos između osobe i njene odjeće


Nova reklamna kampanja "Miu Miu" za sezonu proljće/ljeto 2023. istražuje značenje mode kao ličnog izraza, preispitujući šta je prava funkcija i kakvu ulogu igra u svačijem životu.

Nošenje nekih odjevnih predmeta umjesto drugih dio je ličnog izbora, uspostavljajući stvarni odnos između osobe i njene odjeće.

Od primarne potrebe, moda postaje samoizražavanje. Preispitujući šta je funkcija mode danas i koje mjesto ona može da zauzme u svačijem životu, brend Miu Miu je odlučilo da lansira kampanju koja ilustruje dubok uticaj koji garderoba može da ima na ljudsko postojanje.

Modna kuća kroz seriju videosnimaka govori o važnosti mode i o tome kako sposobnost izražavanja njome treba smatrati slobodom koju treba dozvoliti svima.


Koja je funkcija mode?

Reklamnu kampanju je fotografisala Zoe Gertner dok su protagonisti Ever Anderson, Ema Korin, Kendal Džener, Ester Makgregor, Kvintesa Svindel, Karolin Volter i Im Jona ujedinjene njihovom hrabrošću i željom da prkose konvencijama.

One su jake ličnosti, zajedno sa, naravno, ljepotom i osećajem za stil, drugačije - analizirane i ilustrovane u kampanji Miu Miu.

Modeli nose kolekciju koja je inspirisana ikoničnim temama brenda, verzije uniforme, prenamjena klasične garderobe, uključujući jakne, šortseve i pantalone koje nagovještavaju donji veš, mini suknje i vanvremenske tašne.

Sportski komadi

Odjevni predmeti sadrže reference na sportsku odjeću i prevelike džepove u paleti nježnih tonova, dok su japanke transformisane u neobičnu verziju čizama.

Slojevitost koja karakteriše brend namijenjena je kao pokazatelj složenosti ljudi koji ih nose.

Pored priznanja važnosti mode koju Prada želi da istakne kroz fotografije, kampanja ima za cilj da bude prava oda slobodi, omogućavajući ljudima koji su uključeni da se izražavaju kako žele, da budu ozbiljni ili razigrani, krhki ili moćni, i da u bilo kom trenutku budu ono što žele da budu, prenoseći na taj način istu poruku onima oko sebe.

Izvor: avaz.ba


KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.