x

Nova Škoda Karoq. Bolja aerodinamika i manja potrošnja goriva

Škoda je osvježila Karoq, fokusirajući se ne samo na dizajn, već i na upotrebljivost. Niz promjena poboljšao je koeficijent otpora za preko 9%. Učinak: niža potrošnja goriva i razina buke.

U četiri godine od premijere, Karoq je pronašao preko pola miliona kupaca. Od samog početka, među kompaktnim SUV-ovima, isticao se svojom neviđenom svestranošću: svojim kompaktnim dimenzijama (manje od 4,4 m dužine) nudio je veoma prostranu kabinu s modularnim stražnjim sjedalima, nalik na minivan, i prostrani prtljažni prostor 521 l s brojnim korisnim dodacima za organizaciju prostora.

Sada, osvježeni Karoq debituje s cijelim paketom promjena: od profinjenog dizajna i upotrebe recikliranih materijala u unutrašnjosti do najsavremenijih sistema pomoći, informacija i zabave. Ali to nije sve.


Škoda Karoq nakon facelifta

Karoq kombinuje svoj upečatljiv izgled s tanjim prednjim svjetlima (prvi put u matričnoj verziji) s još boljom aerodinamikom. Dulji stražnji spojler u boji karoserije, aerodinamični poklopci rezervoara za gorivo i nove felge od 17, 18 ili 19 inča s aero-preklopima pomažu u smanjenju otpora za više od 9%. S koeficijentom otpora od Cd od 0,30, novi Karoq jedan je od najaerodinamičnijih automobila u svojoj klasi. I to ga čini još boljim saputnikom na dugim putovanjima – povoljna aerodinamika smanjuje i potrošnju goriva pri vožnji većim brzinama (što je posebno važno kod visokih SUV vozila) i razinu buke u kabini .

Dizajneri obnovljenog Karoqa nisu se usredotočili samo na estetiku. Dinamički oblikovana prednja pregača sa širokim usisnicima zraka, nadgradnja šasije, aerodinamički optimizirane felge i novi stražnji spojler rezultiraju veoma niskim otporom zraka, a time i manjom potrošnjom goriva na cesti.

Širok raspon sistema pomoći pruža podršku pri prelasku dugih, ponekad zamornih dionica. Karoq nudi, između ostalih: poluautomatski sistem vožnje Travel Assist kombinuje adaptivni tempomat, LaneAssist i poboljšano prepoznavanje saobraćajnih znakova. Rezultat: manji umor vozača. U gradu je lako cijeniti opsežni pomoćnik za parkiranje ParkAssist, a u saobraćajnim gužvama funkcija Stop & Go, dostupna na modelima s DSG mjenjačem, može automatski zaustaviti Karoq i samostalno krenuti za do 3 sekunde.


Škoda Karoq nakon facelifta – vožnje

Preuređeni Karoq dostupan je s nizom štedljivih benzinskih i dizel motora od 110 do 190 KS, pogonom na prednje ili sve točkove i 6-stepenim ručnim ili 7-stepenim DSG mjenjačem. Verzije 4 × 4 imaju koristi od nove generacije kvačila.

Bez eksperimentisanja: savršeno raspoređena nadzorna ploča jednostavna je za korištenje i nudi obilje prostora za pohranu. Ekran osjetljiv na dodir na dohvat ruke, čitljivi digitalni satovi i inteligentna glasovna kontrola.

Ponuda motora na BiH tržištu sastoji se od četiri motora. Dva od njih su benzinska motora: 1.0 TSI (110 KS) i 1.5 TSI (150 KS); osim toga, tu su i 2.0 TDI (115 KS) i 2.0 TDI (150 KS) dizelaši. Ovisno o odabranom motoru, dostupan je šesterostepeni ručni ili automatski DSG mjenjač sa sedam stepeni prijenosa. Najsnažnije verzije mogu se naručiti u konfiguraciji s pogonom na sve točkove.


(Automobili.ba)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.