x

Novo specijalno izdanje Toyote GR86

​Za neke od nas u redakciji Toyota GR 86 je trenutno najljepša Toyota, mada smo mnogo puta u tekstovima naglašavali da je, što se rukovodstva japanske marke tiče, s dosadnim dizajnom gotovo.

Predstavljamo vam danas specijalno izdanje gore pomenutog modela nazvano "Special Edition" predviđeno za sljedeću modelnu godinu i prema podacima iznijetim u javnost, planirano je 860 primjeraka.

Kao osnov za GR 86 Special Edition uzet je Premium nivo opreme, a posebna karakteristika ovog modela je ekskluzivna narandžasta boja nazvana Solar Shift koja podsjeća na boju Sunca, stoga smo u naslovu parafrazirali stih iz pjesme jedne popularne muzičke grupe. Također dobija izduvni sistem s mačjim leđima i mat crne točkove od 18 inča.

Ispod haube nisu napravljene nikakve izmjene, tako da "Specijalno izdanje" koristi isti 2,4-litarski bokser motor sa 4 cilindra kao i ostali GR86 modeli.


Motor proizvodi 235 konjskih snaga i 250 Nm maksimalnog obrtnog momenta, a može biti povezan sa šestobrzinskim manuelnim ili automatskim mjenjačem.

Toyota navodi vrijeme ubrzanja 0-100 km/h od 6,3 sekunde.

GR 86 je debitovao kao model za 2022. godinu i predstavlja drugu generaciju Toyotinog sportskog automobila - brata blizanca Subarua BRZ-a.

Toyota je dodala sufiks "GR" umjesto ranijeg GT da bi uskladila uslovno rečeno mali sportski automobil sa Suprom i drugim vozilima u svojoj performantnoj liniji Gazoo Racing. A ove godine debituje i Toyota GR Corolla.


GR 86 Special Edition će se prodavati zajedno sa postojećim osnovnim i Premium nivoima opreme. Za 2023. godinu, sve verzije modela GR 86 dobijaju bežični Apple CarPlay i Android Auto umjesto žičanih verzija u modelima za 2022. godinu. Kao i ranije, uz svaki GR 86 ide i besplatno jednogodišnje članstvo u Nacionalnoj sportskoj asocijaciji za automobile (NASA), uključujući i jedan besplatni NASA High Performance Driving Event (HPDE).

Ova Toyotica stiže na američko tržište u toku godine, a cijene će blagovremeno biti saopštene.

Mišljenja smo da bi pored opreme trebalo ponuditi i performantniju verziju, ali svakako, za nas u Evropi je i običan GR 86 na staklenim nogama. Možete pretpostaviti da je razlog teror evropskih propisa vezanih za emisione norme.


(AutoRepublika)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.