x

UNOSAN POSAO

Omer Nadarević Omčo najpopularniji je YouTuber u Bosni i Hercegovini

Iako su prijašnje generacije sanjale kako će jednog dana postati astronauti, doktori ili naučnici današnja djeca sanja kako će jednog dana postati slavni youtuberi. Velika baza fanova i pisanje blogova može postati unosan posao.

Iz Accredited Debt Reliefa objavili su mapu koja prikazuje ko su najpopularniji youtuberi po državama diljem svijeta. Najpopularniji youtuber u našoj zemlji je Omer Nadarević poznatiji kao Omčo.

Na svom prvom kanalu, koji je otvorio 27. juna 2009. godine Omčo ima 1,56 miliona pretplatnika i 848.300.258 pregleda.


Drugi kanal koji je otvorio 2019. godine zove se FatTV i prilagođen je engleskom govornom području. Na ovom novom kanalu trenutno ima 2 miliona pretplatnika i 1.213.062. 343 pregleda.

Kada je region u pitanju u Hrvatskoj je najpopularniji Doctor DS, Crnoj Gori AdnanBro, Sloveniji TimKo Kid, a u Srbiji Life Hacks & Experiments.

Kako se zarađuje na YouTubeu

Ako kanal dosegne 1.000 pretplatnika i 4.000 sati gledanja u roku od godinu, youtuberi svoj kanala mogu početi unovčavati zahvaljujući reklamama. Novac se dobija kada gledatelj pregleda cijelu reklamu ili klikne na nju.

Osim toga postoji i usluga mjesečne pretplate koja omogućava fanovima da gledaju svoj omiljeni sadržaj bez reklama. Tu je i korporativno sponzorstvo, kada određene kompanije plaćaju youtuberima da reklamiraju njihove proizvode.

Osim toga bitnu ulogu u popularnosti kanala igra i kategorija tj. vrsta sadržaja.

Najpopularnija kategorija je Enetrtainment u kojoj postoji 72 youtubera s najboljom zaradom. U ovu kategoriju spadaju i najpopularniji youtuberi poput PewDiePie i HolaSoyGerman koji ima 41 milion pretplatnika.

Druga najpopularnija kategorija je gaming. Neka od najpopularnijih imena su Jacksepticeye s 24,7 miliona pretplatnika i VanossGaming koji ima 25,2 miliona pretplatnika. Na trećem su mjestu videozapisi "How to".

Kategorije koje najviše zarađuju su Kids na prvom mjestu, zatim Entertainment, a slijede ih Gaming, How To, People & Blogs i Comedy.

.

.


(Klix)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.