x

Počela je akcija „Imaj na umu drvo za šumu”: Henkel i Mercator vas pozivaju da se pridružite pošumljavanju požarom uništenih područja planine Prenj

Svjesna važnosti očuvanja i unapređenja šumskog fonda za prirodu i zdravlje ljudi, kompanija Henkel predstavlja novu akciju „Imaj na umu drvo za šumu” čiji je cilj pošumljavanje požarom uništenih područja planine Prenj i dugotrajni doprinos kvaliteti zraka u Bosni i Hercegovini. U ovom projektu Henkel je udružio snage s trgovačkim lancem Mercator.

Direktni doprinos pošumljavanju Prenja mogu dati i svi građani BiH koji u periodu od 11. oktobra do 11. novembra 2021. godine u Mercatorovim prodavnicama kupe neki od Henkelovih proizvoda: Persil, Perwoll, Somat i Bref.

Akcija „Imaj na umu drvo za šumu” obuhvatit će pošumljavanje 1,5 ha zemljišta devastiranog šumskim požarima na lokaciji Brezica (obronci planine Prenj), a za ovaj dio projekta pobrinut će se preduzeće Šumarstvo „Srednje Neretvansko“ d.d. Mostar. Sadnja će se vršiti sadnicama crnog bora.

„Od 2012. do 2018. godine ovo područje bilo je zahvaćeno velikim brojem požara, čije razmjere su enormno velike. U navedenom periodu od ukupnih 46.155ha područja opožareno je čak 28,39%, a trajno uništeno 73,21% drvne mase. S obzirom na specifičnosti gospodarenja šumama na području Hercegovine i velike posljedice šumskih požara, potreban je dug period, ogromna finansijska sredstva te značajna organizacija u ljudstvu i sredstvima kako bi se ovo područje revitaliziralo. Iz tih razloga potrebno je da se i šira društvena zajednica uključi u pokušaj rješavanja ovog problema.

Tome u prilog ide Henkelova akcija pošumljavanja, koja je zaista pohvalna i vraća nadu da društvo i privredni subjekti počinju prepoznavati ovu problematiku i dati doprinos kako bismo zajedno obezbijedili bolju i zdraviju budućnost”, izjavila je Mirhana Tuzlaković, v.d. direktora preduzeća Šumarstvo „Srednje Neretvansko“ d.d. Mostar.

Pozitivni efekti akcija pošumljavanja su brojni: od smanjivanja erozivnih procesa, unapređenja kvaliteta zemljišta i njegovog zagrijavanja, formiranja mikro lokacija/stanišnih niša za razne vrste faune i flore do ljepše slike pejzaža.

„Revitalizacija područja uništenih požarima i unapređenje šumskog fonda spadaju među najvažnije ekološke aktivnosti koje kao društveno odgovorna kompanija možemo i moramo pružiti zajednici u kojoj djelujemo i poslujemo. Želimo pružiti dugoročni pozitivni efekat na zaštitu i razvoj životne sredine. Sretni smo što ćemo, zajedno s našim potrošačima i kompanijom Mercator, Prenju podariti nove sadnice crnog bora i pridonijeti kvaliteti zraka i zdravlja ljudi. Akcije ovog tipa zauzimaju važno mjesto u Henkelovoj Strategiji održivosti koja podrazumijeva cijeli lanac vrijednosti”, izjavila je Aida Rogonjić, Key Account Manager u kompaniji Henkel.

Trgovački lanac Mercator, također, kontinuirano podržava projekte od društvenog značaja i učestvuje u njima.

„Pošumljavanje požarom uništenog područja Prenja, jedne od najljepših bh. planina, od velikog je značaja za revitalizaciju okoliša. Mercator se uvijek rado odaziva akcijama ovog tipa jer samo zajedničkim snagama možemo doprinijeti očuvanju bh. šuma koje predstavljaju jedan od najsloženijih ekosistema i, rekla bih, najdragocjenijih prirodnih resursa. Stoga smo presretni što ćemo zajedno s kompanijom Henkel i našim kupcima u narednih mjesec dana imati priliku da sakupimo potrebna finansijska sredstva kako bismo to područje ponovo ozelenili i doprinijeli poboljšanju stanja životne sredine – izjavila je Irena Miličević Vukoja, Direktorica sektora marketing i PR Mercatora BH.

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.