x

Počela proizvodnja Mazde CX-50

Japanski SUV će u prvoj fazi tržišnog života biti ponuđen uz mogućnost izbora nekog od dva dostupna benzinska motora, dok će kasnije Mazda iz rukava izvaditi i elektrifikovane varijante.

Pogon na sve točkove je sastavni dio i same uvodne modifikacije krosovera CX-50.

Nova, zapravo prva Mazda CX-50 je predstavljena prošlog novembra i želimo da podsjetimo da je ovaj model s povišenim odstojanjem od tla namijenjen samo kupcima s prebivalištem na sjevernoameričkom kontinentu. Proizvođač je dao javno obećanje kojeg se očigledno pridržava jer je bilo predviđeno da se proces masovne montaže organizovane u fabrici izgrađenoj u Hantsvilu u američkoj saveznoj državi Alabami, pod kontrolom zajedničkog poduhvata Mazda Toyota Manufacturing, započne u januaru.

Da bi fabrika profunkcionisala japanski dvojac je morao da uloži 2,3 milijarde američkih dolara, a u istom kompleksu se sklapa i atraktivan krosover namijenjen američkom kupcu, a koji se zove Toyota Corolla Cross. Istovremeno, Mazdin CX-50 ima malo toga zajedničkog s modelom iz Toyote. Uzgred budi rečeno, fabrika u Alabami je dizajnirana da iz nje na godišnjem nivou izađe do 300 hiljada četvorotočkaša, što će reći 150 hiljada Mazdi i isto toliko Toyota. Ukupan broj ljudi koji se raduju primanjima s računa zajedničkog poduhvata a na ime redovne zarade, popeo se na četiri hiljade.

Avaa, nemamo informacije o kompletnim tehničkim specifikacijama Mazde CX-50 jer nisu javne i dalje, a kompanija je jedino navela da će u početku krosover biti dostupan jedino s atmosferskim benzinskim pogonskim sklopom koji najbolje opisuje fabrički indeks Skyactiv-G 2.5, kao i s turbo varijantom istog agregata. Oba motora će sarađivati sa šestostepenim automatskim mjenjačem.


Na primjer, na lokalnom SUV-u s oznakom CX-5, ovi motori razvijaju 190 i 230 konjskih snaga, s tim da je logično, turbo motor potentniji.

Rekosmo već da CX-50 nudi integralni pogon od početne varijante, dok se u ponudi nalazi opcija izbora režima vožnje. Novi krosover će kasnije pokušati da zavede kupce i kao hibrid.

Japanci su novitetu pokušali da podare što robusniji izgled, stil koji će navesti kupca i okruženje na pomisao da je vozilo prilagođeno eksploataciji u nedođijama, pa je tako krosover "profitirao" kvadratnim "lukovima" iznad točkova, a dobio je i masivne plastične oplate u donjoj sekciji karoserije. Ta plastika djeluje rudimentarno, s obzirom da nije pacifikovana farbanjem u boju koja je upotrijebljena i za lakiranje školjke.

Maska hladnjaka je crne boje baš kao što su i ivice zastakljenih površina. U unutrašnjosti se dizajner opredijelio za uspravno postavljene ventilacione otvore, kompaktne kontrole klima uređaja i širokougaonog ekrana multimedijalnog ekrana koji izvire iz centralnog grebena. Lista opreme sadrži i stavku koju obično nazivamo staklenim panoramskim krovnim otvorom.


U međuvremenu, tokom narednih par godina, Amerikanci će moći da biraju i dva nova Mazdina SUV-a. Nosit će nazive CX-70 i CX-90, ali nema pojedinosti o njima.

Barem ne za sada, izuzev informacije da će noviteti biti širokotrupna vozila, da se izrazimo terminologijom iz avionske industrije. Azijski brend priprema i premijere koje će omogućiti da se Evropljani ne osjete zapostavljenim, pa tako treba očekivati prestižni krosover CX-60, isto kao i CX-80.

Oni će debitovati na novoj platformi s longitudinalno (uzdužno) postavljenim motorom i zadnjim pogonom. Da, umalo da zaboravimo, te premijere će biti u kasnijem dijelu 2022. godine, prenosi AutoRepublika.


(Nezavisne novine)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.