x

oparili se

Rekorderi među srpskim jutjuberima: Marko i Luna za godinu dana zaradili 50.000 eura samo od snimanja klipova, Miljković otkrio sve!

Luna Đogani i Marko Miljković su 2021. godine od svog zajedničkog Jutjub kanala zaradili čak 50.000 eura. Oni su zahvaljujući ovoj sumi postali i najplaćeniji jutjuberi na srpskoj sceni.

Bračni par je svoj kanal otvorio početkom avgusta 2020. godine i do sada su na njemu imali 51 milion pregleda, te su tako iza sebe ostavili i mnoge druge influensere koji su kanale na ovoj platformi imali mnogo duže nego oni. Njima su na ovom uspjehu nedavno čestitali i brojni fanovi, a i od samog Jutjuba su dobili plaketu za prvih 100.000 pratilaca.


Kao što je poznato, zarada od Jutjuba je u prosjeku oko 800 do 1.000 eura na milion pregleda, te se prostom računicom dolazi do cifre od približno 50.000 eura, koju su oni zaradili tokom ove godine, što ih je automatski svrstalo u sam vrh po zaradi na ovim prostorima.

I sam Marko je prije nekoliko nedjelja u izjavi za Kurir govorio kako se zarađuje od ove društvene mreže.


- Zarađuje se kao i svakom drugom poslu. Koliko se trudite, toliko ćete zaraditi. Zarada na Jutjubu zavisi od mnogo faktora - od pregleda, ali i od starosnog uzrasta onih koji vas gledaju. Ako vas, na primjer, gleda mlađa populacija, manje ćete zaraditi nego ako vas gleda starija populacija, koja zarađuje - ispričao nam je Marko i objasnio da Jutjub ima svoj algoritam koji prepoznaje karakteristike onog koji gleda kanal, kao i da li ta osoba kupuje na internetu.


- Algoritam sve prepozna i na osnovu toga vam daje manju ili veću zaradu, a zarade se za, na primjer, milion pregleda kreću od 200 do 2.000 eura mjesečno. To zavisi i od mjeseca u godini. Na primjer, pregledi su više plaćeni krajem godine nego, na primjer, u januaru ili februaru. Osim pregleda, ljudi zarađuju i preko sponzorstava, a zarade od toga mogu biti fiksne ili regulisane na drugi način, kako je već definisano u ugovoru - rekao nam je tada Marko.

- Vidim da ima ljudi u Srbiji koji dobro zarađuju od toga. To se vidi na njihovim kanalima i po tome šta sve kupuju, gdje putuju, šta rade... - završio je Miljković.

.

.

.

.

.

Izvor: Kurir

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.