x

Rolls-Royce povlači Phantom na vanredni servis

Kada automobil platite pola miliona dolara, ne očekujete da sa njim imate bilo kakav problem.

Pa ipak, američka Nacionalna agencija za bezbjednost saobraćaja (NHTSA) naložila je kompaniji Rolls-Royce da pozove na vanredni servis 442 primjerka modela Phantom zbog potencijalne fabričke greške.

Kako izvještava NHTSA, u određenim uslovima ekran multimedijalnog sistema neće projektovati sliku sa zadnje kamere. U izvještaju se navodi da, kad je vozilo otključano ili su vozačeva vrata otvorena, postoji mogućnost da mehanizam centralnog ekrana (Central Information Display - CID) ne odradi svoju funkciju kako je predviđeno.


To dovodi do netačne pozicije ekrana, pa slika neće biti vidljiva i sistem pomoći pri parkiranju biče beskoristan.

Uzrok problema je neispravan softver, pa će jedan apdejt biti dovoljan za otklanjanje problema. O tome će vlasnici biti obaviješteni i pozvani u servis jer Phantom nema mogućnost online apdejtovanja.


Do tada, vozači će morati da se oslone na dobre stare parking senzore i zvučne signale koji će im omogućiti da ovaj gabaritni automobil parkiraju bezbjedno i bez ogrebotina, prenosi b92.

Opozivom su obuhvaćena 442 Rolls-Royce Phantoma proizvedena od 2019. godine.


(Nezavisne novine)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.