x

novi češki hatchback

Škoda predstavila Scalu, rivala VW Golfu i Ford Focusu

Nakon niza teasera, špijunskih fotografija i preliminarnih tehničkih specifikacija, kompanija Škoda je zvanično predstavila model Scala.

Umjesto da dijeli pažnju sa modelima drugih proizvođača na Sajmu automobila u Ženevi, Škoda je odlučila ranije predstaviti model Scala koji zamjenjuje dosadašnji Rapid. Specijalni događaj je upriličen u Tel Avivu u Izraelu gdje je češki proizvođač predstavio svoj novi petovratni kompaktni hatchback.

Scala je duga 4.362, široka 1.793 i duga 1.471 mm što znači da je duža, šira i viša od modela Rapid Spaceback. Međuosovinsko rastojanje od 2.649 mm je također nešto duže u odnosu na ono koje ima Spaceback, a to je rezultiralo prostranijom unutašnjošću, čemu je pridonio i prelazak na MQB A0 platformu.


Ne samo da putnici sada imaju više mjesta, nego je i prtljažnik veći. Njegova zapremina iznosi 467 litara (415 litara za Spaceback. Sklapanjem stražnjih sjedišta se zapremina povećava na 1.410 litara. što je više za tridesetak litara u odnosu na Spaceback.

Osim većih dimenzija, Scala izgleda i ljepše u odnosu na model koji zamjenjuje. Konkurencija će joj biti Volkswagen Golf, Ford Focus, SEAT Leon te južnokorejski rivali Kia Ceed i Hyundai i30.

Iz Škode poručuju da Scala uvodi novi i svjež dizajnerski jezik koji će biti prisutan u narednim godinama. Kompaktni model definitivno ima sličnosti s konceptom Vision RS, ali ipak nije toliko uzbudljiv. Međutim, postoji nada da će potencijalni model Scala RS biti nešto agresivniji. Nažalost, takav model zasad nije u planovima,.


Što se tiče pogona, osnove modele će pokretati trocilindrični 1,0-litarski TSI motor uparen sa petostepenim manuelnim mjenjačem, koji isporučuje 95 KS. Isti benzinski motor će imati i verziju od 115 KS te može biti uparen sa 6-stepenim manuelnim ili opcionim sedmostepenim DSG mjenjačem.

Ako odaberete 1,5-litarski TSI motor, na raspolaganju ćete imati 150 KS te će vam biti ponuđen izbor između pomenutog 6-stepenog manuelnog i DSG mjenjača. Isti izbor mjenjača ide uz 1,6-litarski dizelaš sa 115 KS.


Krajem 2019. godine će se u ponudi pojaviti 1,0-litarski G-TEC motor koji će razvijati 90 KS, a koji će biti uparen sa 6-stepenim manuelnim mjenjačem.

Razlike unutrašnjosti između Rapida i Scale su također velike. Kod Scale je ta unutrašnjost modernija i ljepša te je napravljena od kvalitetnijih materijala, a uz to je opremljena s više tehnologije. Opciono će biti moguće dobiti digitalni instrument klaster od 10.25-inča te 9,2-inčni ekran osjetljiv na dodir sa novom generacijom infotainment sistema s podrškom za nadogradnje i internet povezivanje.


Kupci će moći naručiti Scalu s full-LED prednjim i stražnjim svjetlima te dinamičkim pokazivačima smjera, kao i sistemom nazvanim Sport Chassis Control koji spušta automobil za 15 mm čime se žrtvuje udobnost za sportsko ponašanje automobila.

Škoda će početi prodavati svoj novi model u drugom kvartalu 2019. godine.


(Klix)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.