Direktor Olimpijskog centra Jahorina, Dejan Ljevnaić, najavio je uzbudljivu zimsku sezonu, predstavljajući nove poslovne strategije ski centra, uključujući ispravke prethodnih grešaka vezanih za cijene ski karata.
“Svesni smo da smo prošle sezone imali određenih propusta, ali smo ove godine u potpunosti posvećeni da ispravimo te greške i obezbedimo pravedniji i fleksibilniji sistem naplate, koji će u potpunosti biti u skladu sa stanjem staza i kvalitetom ponude” – izjavio je Ljevnaić.
“Pred nama je nova zimska sezona u kojoj sa velikim optimizmom očekujemo sjajne rezultate. Prognoze pokazuju povoljne vremenske uslove, a mi smo spremni da pružimo skijašima vrhunske uslove na stazama Olimpijskog centra Jahorina. Naš tim pažljivo prati želje i potrebe naših posetilaca, jer nam je na prvom mestu opšti interes i zadovoljstvo naših gostiju. Upravo iz tog razloga, sve što radimo, radimo u skladu sa vašim očekivanjima i za vašu dobrobit. Ove godine smo uveli fleksibilniji model cena karata, gde će cena zavisiti od stanja staza i njihovog kvaliteta. Ova odluka je doneta sa ciljem da skijašima pružimo najbolju moguću vrednost za njihov novac, kao i da istaknemo našu posvećenost odgovornom i transparentnom poslovanju.
Pozivamo sve turističke subjekte na Jahorini da slede naš primer i zajedno sa nama doprinesu podizanju kvaliteta ukupne turističke ponude. Naš cilj je da Jahorina postane sinonim za kompletno skijaško iskustvo, koje će svaki posetilac pamtiti i sa zadovoljstvom se vraćati” – rekao je Ljevnaić.