Kompanija Hisense, zvanični globalni partner UEFA Euro 2024, danas je na Ilidži po drugi put organizovala Hisense Cup.
Povodom predstojećeg Evropskog prvenstva u Njemačkoj okupila su se 64 Hisense prodavača iz Bosne i Hercegovine podijeljenih u osam timova: Stanić Trade, Domod, Penny, Bijela Tehnika Hadžići, R Produkt, Hisense Gorenje Studio, Sonra i fonTELe.ba.
Ekipe su bile podijeljene u dvije grupe, a po dvije najbolje su išle dalje u polufinale. U napetom turnirskom sistemu, ali u granicama fair-playa, u velikom finalu Stanić trade je pobijedio fonTELe.
Hisense Bosne i Hercegovine je pobjednike turnira nagradio s osam Hisense televizora (za svakog člana ekipe) i osam Hisense soundbarova (za svakog člana ekipe).
Atrakcija ovogodišnjeg Hisense Cupa je bila i revijalna utakmica novinara iz najvećih sportskih redakcija u Bosni i Hercegovini. Novinari su također demonstrirali veliku borbenost i uveličali ovaj sjajan događaj koji je odlična najavu Evropskog prvenstva, čiji je Hisense globalni partner od 2016. godine.
Generalni direktor kompanije Gorenje Commerce BiH Abdurahman Drkić je istakao da je ponosan na sve što Hisense čini na globalnom, ali i lokalnom tržištu.
Hisense je globalni partner prestižnih sportskih manifestacija, a ove godine je to Evropsko prvenstvo u Njemačkoj. U susret tome, održavamo sada već tradicionalni Hisense Cup u kojem učesnici uživaju u zajedničkim trenucima i promociji sporta, fair-playa i zdravijeg života”, objasnio je Drkić te podvukao važnost promociju sporta među svim građanima.
Podsjetimo, prvenstvo Starog kontinenta organizuje se 17. put. Njemačka je domaćin nakon čak 36 godina, a do sada je najviše puta učestvovala na ovom takmičenju. Novčani fond koji će učesnici i pobjednici podijeliti iznosi 331 milion eura. Deseti dio tog iznosa uložena je u održivost i ekologiju pa će Evropsko prvenstvo 2024 biti “najzeleniji” Euro do sada.
Što se tiče kompanije Hisense, ona bilježi sjajne rezultate. Prema obimu isporuke za 2023. i u prvom tromesečju 2024. godine, Hisense je svjetski broj dva TV proizvođač i globalni broj jedan u segmentu televizora od 100 inča. Kompanija posluje u više od 160 zemalja širom svijeta, a Hisense portfolio objedinjuje multimedijalne uređaje s fokusom na pametne televizore, i premijum kućne aparate.
Hisense trenutno sprovodi svoju Beyond Glory UEFA Euro 2024 kampanju u okviru koje se promovišu vrhnuski modeli televizora, klima uređaja i bijele tehnike. Svi zaljubljenici u nogomet i strastveni navijači imaju priliku da na jednom od najboljih ULED televizora prate sve utakmice na najbolji način do sada. Od maja ove godine dostupan je i Model Hisense Mini-LED Smart TV od čak 100 inča. Ovaj Hisense TV dočarava stadionsku atmosferu – kod kuće. Svaki kadar pojačava se AI tehnologijom i čini da gledaoci uživaju u prenosu kao da su na utakmici.