x

Treba li se europska autoindustrija zabrinuti? Jedan od pet električnih automobila već sada dolazi iz Kine!

Novi igrači se pridružuju autoindustriji, uključujući velik broj kineskih proizvođača, od kojih su se neki odlučili proširiti na tržište Europe i SAD-a.

Trebaju li se europski proizvođači zabrinuti zbog ove nove i brojne konkurencije?

Kina ima sve važniju ulogu u prodaji električnih automobila na starom kontinentu. Prema podacima Jato Dynamicsa (globalni dobavljač automobilske poslovne inteligencije), od početka godine do kolovoza čak 19% električnih vozila registrovanih u Europi proizvedeno je u Kini. Azijska država već je za petama Njemačkoj, koja ima 22% udjela, prenosi revijaHAK


Paris Motor Show bit će primjer promjena. Kineski BYD će izložiti tri modela koja će prodavati u Europi, a također kineski MG puno očekuje od kompaktnog modela MG4, koji se cijenom natječe čak i s električnim automobilima manjim od njega. S druge strane, opet kineski NIO i Xpeng također su krenuli u osvajanje europskog tržišta sa svojim vozilima.


Za sada, većina električnih automobila koji se prodaju s oznakom Made in China su brendovi poput Tesle, koji, prema podacima Jato Dynamicsa, predstavljaju polovicu europskog uvoza iz Kine. Još jedan model povećava brojke prodaje kineskih vozila a to je Dacia Spring, koja se u Kini proizvodi za cijeli svijet i čijih je 30.000 jedinica naručeno tokom prve polovice 2022.


(Automobili.ba)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.