Prazni hodnici tržnih centara u Sarajevu
Sarajevo, 31. januar 2025. – Dok su nekada tržni centri u glavnom gradu Bosne i Hercegovine vrvili kupcima, posljednjih dana prizori su znatno drugačiji.
Sve više građana odlučuje se na bojkot određenih brendova i lanaca trgovina, što se odražava na promet i atmosferu u velikim shopping destinacijama.
Naša ekipa je posjetila jedan od vodećih tržnih centara u Sarajevu i svjedočila neobično mirnoj atmosferi – prazni hodnici, manje gužve u radnjama i vidljivo manji broj kupaca u odnosu na uobičajene dane.
Prodavači s kojima smo razgovarali ističu da je primjetan pad prometa, dok su neki trgovci zabrinuti za budućnost poslovanja.
“Radim ovdje već nekoliko godina i nikada nisam vidio ovako malu posjećenost. Obično su petkom i vikendom redovi na kasama, sada je situacija potpuno drugačija,” kaže jedan od uposlenika koji je želio ostati anoniman.
Građani s kojima smo razgovarali kažu da bojkotiraju određene brendove iz moralnih i političkih razloga.
“Svjesno biram gdje trošim novac. Postoje domaći i regionalni proizvođači koje sada podržavam više nego ikad,” kaže jedna od prolaznica.
Analitičari ističu da ovakvi trendovi mogu imati dugoročne ekonomske posljedice, ali i da potrošačka svijest u BiH raste.
VIDEO POGLEDAJTE OVDJE.
Da li će bojkot ostaviti trajne posljedice na poslovanje određenih brendova ili će se situacija uskoro vratiti u normalu – ostaje da se vidi. Jedno je sigurno: potrošači su postali svjesniji moći koju imaju svojim novcem.
(Ekskluziva.ba)