Prašina se ne sleže kada je reč o privatnom, ali i poslovnom životu Jelene Karleuše.
Pevačica Jelena Karleuša za svoj 46. rođendan obradovala je publiku novim spotom za pesmu “Benga”.
Kako su preneli domaći mediji, ovaj projekat je Karleušu koštao pola miliona evra. Odlučila je da angažuje stranu filmsku produkciju za snimanje spota, dok je domaća firma preuzela ulogu organizatora.
NAJČITANIJA VIJEST:
Nakon teške borbe sa bolešću preminuo Srebreničanin Armin Hamidović
Prašina oko novog spota se ne sleže već danima, a Jelena na društvenoj mreži Instagram deli detalje kako je proticalo snimanje ovog projekta.
Kadar u kom Karleuša viri kroz prozor automobila dok je u brzom pokretu, pevačica je propatila šalom u kojoj je pomenula svoje naslednice Atinu i Niku Tošić.
Atina, Nika, ne može mama danas da vas vodi, mama radi.
Duško i ja već dugo nismo muž i žena
Inače, Jelena Karleuša nedavno je priznala da je u procesu razvoda od supruga Duška Tošića i da ima novog emotivnog partnera.
- Mogu da kažem da postoji neko. Ali sve u svoje vreme… Duško i ja dugo nismo u tim muž-žena odnosima, odnosno više od pet godina i bilo bi nerealno da se meni niko ne udvara, da se meni niko ne dopada i da me neko nije zagrlio i poljubio. Ne kažem da sam zaljubljena, ali zadovoljna jesam. Nisam neko ko blista zbog nekog drugog, ja blistam uglavnom kada sam zadovoljna sama sobom. To je najbolje rešenje svih ženskih problema, blistajte, drage dame, zbog sebe, ne zbog partnera jer jedino ste vi ta konstanta – istakla je ona.
Promašaj postao pogodak
Popularna pevačica putem društvene mreže Instagram, nedavno, pozabavila se fenomenom popularnosti njenog muzičkog čeda “Benga” sa novog albuma “Alfa”.
Premda u prvi mah nije postigla očekivani uspeh, sve se promenilo nakon godinu dana.
- Kada su prošle godine izašli albumi “Alfa” i “Omega”, pesma “Benga” bila je omalovažena do te mere da je na društvenim mrežama proglašena za “skip pesmu”. Desio se i presedan u istoriji šou biznisa, da sam autor teksta (u ovom slučaju Gazda Paja) na Iksu napiše da je pesma citiram “neslušljiva” i da je saglasan sa mišljenjem većine da je pesma promašaj, iako je pesmu napisao i za to dobio honorar. Pesma “Benga” po slušanju nije prelazila statističku grešku što su pokazivale sve brojke i pregledi. Jedino šta je imalo tendenciju da obori sve rekorde bio je “hejt”. Javne ličnosti su se utrkivale da daju svoj uglavnom negativan sud i doprinesu masovnom napadu. Godinu dana kasnije, pesma “Benga” beleži skok slušanosti od osamsto odsto po statistici na muzičkim platformama i sada vodi kao njslušanija pesma leta. Bilo je potrebno godinu dana da pesma “eksplodira” na TikToku i ja sam je uvrstila na spisak pesama na koncertima. Da, čak sam je i ja povremeno bila izbacila (smeh). Sada “bengamo” zajedno uz novi muzički pravac koji sam rodila u bolnom porođaju bez epidurala dugom godinu dana – istakla je Jelena Karleuša na društvenoj mreži Instagram, pa se osvrnula na druge nove pesme, ali i numere sa njenih starih albuma:
NAJČITANIJA VIJEST:
Istu sudbinu predviđaju za pesme “Takita”, “Lucifer”, “Blok”, “Nepogrešivo”… One su nove najbolje. Uostalom, neke moje pesme poput “So”, “Manijak”, “A pa pa”, “A ti si dobro zdrav i živ”, “Zar ne” itd. čekale su decenijama da postanu ogromni hitovi. To očekujem od pesme “Cicija”, “Oko crno”, “Lepa mlada”, “Veštice vile” – zaključila je ona na pomenutoj društvenoj mreži.
sd.rs