Povodom medijskih natpisa koji su izazvali burne reakcije javnosti, vlasnik sarajevske picerije, gospodin Dino, odlučio je reagovati i demantovati netačne navode koji su plasirani u vezi s navodnim naplaćivanjem korištenja toaleta u njegovom objektu.
„Za ovih 30 godina rada, nikada se nije desilo da je gostu naplaćen odlazak u toalet. Van svake pameti je to! Ljudi su mogli ući, popiti kafu i otići u WC bez ikakvih problema.
Desilo se samo to da su neki ljudi bukvalno ‘uletjeli’, ništa nisu ni naručili, a kada je čistačica ušla nakon njih, zatekla je katastrofu.
NAJČITANIJA VIJEST:
KOMŠIJE PREKINULE AGONIJU: Muž dobivao batine od supruge, nije mu dala da jede, posipala ga vrućom..
Sama je rekla: ‘Bože sačuvaj!’ U tom momentu, kad su krenuli da izađu, zatraženo im je da plate 5 KM.“

Dino naglašava da to nije urađeno iz želje za zaradom, već iz principa: „Nije stvar u parama, mogli smo im dati i po 100 KM da odu, nego u osnovnoj kulturi. Da je bilo pošteno, trebali smo ih natjerati da sami očiste nered koji su ostavili. Dakle, nije riječ o uvođenju naplate WC-a, niti je to pravilo našeg objekta. Nikada nijednom gostu nismo i nećemo to raditi.“
Poziva medije da se prije objavljivanja informacija konsultuju sa vlasnicima i provjere činjenice: „Danas se, nažalost, previše lako objavljuju neprovjerene informacije, a to šteti ugledu ugostitelja koji godinama rade pošteno.“