Za njega se slobodno može reći da je Bosanac koji je svojim znanjem, umijećem i veoma dobrim znanjem i poznavanjem društvenih mreža osvojio srbijansku estradu.
Radi se o mladom i izuzetno sposobnom Brčaku Eminu Cifriću zvanom Cifra, koji je fantastični poznavalac marketinga, a to je ono što je svakom pjevaču potrebno za bilo koji vid promocije, posebno kada su u pitanju nove pjesme.
-Rođen sam u Sarajevu, a poslije toga živio sam u mjestu Čelić kod Brčkog. Odrastao sam bez oca, a moja mama je uvijek bila tu za mene, baš kao i ja za nju. Iskren da budem nisam imao vremena da se nešto posebno školujem, jer sam se zaposlio veoma, veoma mlad. Još od malena sam tražio vlastiti put. Sa 16 godina već sam imao svoju autopraonicu. Kada su svi moji vršnjaci išli u školu, ja bih već u sedam sati ujutro bio na poslu – otkrio nam je jedan mali dio svoje životne priče ovaj mladi, danas veoma uspješni Bosanac.
„Cifra“ kako ga mnogi od milja znaju, ali i poznaju sa svoje 23 godine ušao je u priču interneta. Njegova volja i želja za uspjehom dovela ga je do tog stupnja samoobrazovanja da je danas ekspert za internetski marketing, posebno na društvenim mrežama.
-Pored rada u autopraonici veoma sam se zainteresirao za internet, društvene mreže, a pametni telefoni su bili moja opsesija. Satima, danima sam se sam usvršavao, pa kada sam sebe doveo do toga da mogu od tog posla i da zarađujem, posebno po pitanju marketinga na svim društvenim mrežama, priča o meni se veoma brzo proširilaa u svijetu estrade – nastavio je svoju priču mladi Emin Cifrić.
Ipak, kako to obično biva znanje i pamet obično prije prepoznaju ljudi sa strane, ljudi iz drugih država već oni u državi u kojoj živi.
Vjetar u leđa dao mi je poznati srbijanski muzičar, harmonikaš Borko Radivojević. Pozvao me je u Beograd da radim za njega i njegove društvene mreže. Tu sam već sedam mjeseci, pa kada sam razradio sve njegove mreže, kada je dobio veliki publicitet, ponudio mi je stan, automobil na raspolaganje, dobru mjesečnu zaradu, a sve samo da ostanem u Beogradu. Kada su mnogi poznati pjevači, muzičari vidjeli koliko su se brzo njegove mreže razradile i koliko je Borko zajedno sa njegovim timom i saradnicima okupirao društvene mreže, mnogi su počeli zvati i pitati ga, ko mu sve to radi? Borko je jednostavno vidjeo potencijal u meni, pa je osnovao marketinšku firmu. Za samo dva mjeseca ta firma je postigla nevjerovatan uspjeh.
Sarađujem sa velikim imenima srbijanske estrade, a prije svega tu su Srećko Krečar, Viki Miljković i naravno Nermin Handžić, Ninom Jovanović, Aleksandrom Dulićem, Mirkom Plavšićem,Zoranom Mićunović,Melihom Imširević, Sadikom Hasanovićem, Barbarom Bobak… Bukvalno imam svakodnevne upite, a u posljednje vrijeme kontaktirale me skoro kompletna srbijanska estrada. U jednom momentu bio sam pogubljen, nisam znao šta me snašlo, ni sam nisam mogao vjerovati da se radi o meni, i da me traže.
Na pitanje da li rade ili radi samo pjevače, Emin je bio izričit u svom odgovoru:
-Ne, mi radimo sa svima. Sarađujem sa dosta orkestara poput orkestra Vojkana Jovića, Miloša Milića… Radimo i firme koje žele biti viđene i primjećene na društvenim mrežama. Imam veliku i profesionalnu ekipu iza sebe i uz sebe, a koja vrijedno radi svakodnevno. Glavni od njih i od samog početka je uz mene, a to je Perica Maksimović, koji dolazi iz mjesta Lopare u BiH. Moja firma se zove MD, a to je skraćenica za Marketing i Dizajn. Ova moja firma je posebna jer radimo sve i nudimo sve, od foto studija, do snimanja muzičkih, događaja, nudimo snimanje spotova, covera, Borkov studio je zadužen za audio produkciju. Dakle imamo taj neki zatvoreni krug, gdje se sve dobije na jednom profesionalnom mjestu.
Emin Cifrić nam je još rekao da bi najsretniji bio da je ostao u BiH, da je u svojoj državi dobio sve ono što su mu ponudili Beograd, Srbija, Borko Radivojević i srbijanska estrada. Kako smo čuli, kontaktiraju njega i pjevači iz BiH, posebno mlađa generacija ,ali po običaju svi bi htjeli dobar marketing, ali za malo novca ili na lijepe oči.
Dolaskom Emina Cifrića Cifre u Beograd Srbija i srbijanska estrada dobili su profesionalca koji je za par mjeseci pokorio srbijansku estradu po pitanju marketinga i društvenih mreža.
Bato Šišić
express.ba