Aleksandra Prijović rasprodala je četiri Arene Zagreb, pa će kod komšija pjevati 1, 2, 3. i 4. decembra.
Tim povodom je Slobodna Dalmacija za komentar pitala njihove muzičare i kritičare od kojih niko nije imao naročite pohvale za uspeh srpske zvijezde.
Mnogi od njih, navodno, nisu ni znali “šta pjeva Aleksandra Prijović”.
Iskreno, jučer su moj otac i brat spomenuli Aleksandru Prijović i da već treću zagrebačku Arenu rasprodaje i tad sam u principu prvi put čuo za nju.
Možda nisam najbolji primjer jer ja generalno ne pratim tu scenu. Sad sam išao poslušati.
Otvorio sam neku baladu koja bi bila poprilično okej za pojmove Balkana i onda je krenulo turbo folk pjevanje i ugasio sam.
Nisam nikad razumio šta ljude privlači kod takvog pjevanja, ali očigledno sam u manjini, jer mi 99% toga danas nije jasno, pogotovo kod nas – rekao je Dino Jelusić, jedan od najboljih vokala u Hrvatskoj i novi član žirija njihovog šoua “The Voice”.
Muziku ne možeš zabraniti, ma koliko se ta cajka meni osobno gadila.
Očigledno su mladi našli način kako ujediniti ustaše, partizane, četnike i normalne ljude, pa su postali cajkaši – prokomentarisao je Jakša Kriletić Jordes, frontmen Daleke obale i saksofonista.
Kolosalni uspjeh Aleks Prijović s četiri rasprodate Arene je samo rezultat starohrvatske bontonske kulturološke floskule i pi**arije po kojoj je “o ukusima ne raspravlja” i činjenice da je konačno turbofolk zviznuo zašiljenu štiklu svim olinjalim i atrofiranim “wannabe rockerima” zaspalim u vrijeme novog talasa kad su bili zadnji put živi i shvatali da je zadnji riff koji znaju odsvirala Nirvana na “Smells Like Teen Spirit”.
Hvala vragu, buđenje je stiglo konačno u obliku nove srpske Mice Trofrtaljke u novom ruhu, za koga je i predobro je, da bar rasproda cijelu nedjelju pa da buđenje i zakucavanje bude kompletno.
Svaka čast Aleks, bez ironije – prokomentarisao je muzički i filmski kritičar, reditelj i scenarista Anđelo Jurkas.
Rasprodaje i Dino Merlin… Mislim da će Aleksandra imati i petu… To se tako zalomi.
Voće iz tuđeg vrta je uvijek slađe – prokomentarisao je Tonči Huljić, najpoznatiji hrvatski hitmejker, kompozitor i muzičar.
Rasprodati koncerti Aleksandre Prijović ogledalo su ukusa publike u Hrvatskoj danas koja sama bira šta će i kada slušati.
Ne ulazeći u kvalitetu pjesama iste, ovo je samo dokaz da su mediji, a prvenstveno radio stanice svojim ograničenim ukusom, zakazali i zapeli u vremenu i prostoru – rekao je Dubravko Jagatić, poznati muzički novinar i kritičar.
Izvor: Slobodna Dalmacija