Sarajevo, 17. februar 2025. – HELL započinje 2025. godinu svojom najvećom i najuzbudljivijom promocijom ikada! Osim u Bosni i Hercegovini, ova velika nagradna igra kreće u još 9 zemalja, pružajući milionima učesnika priliku da osvoje nevjerovatne nagrade. Učesnici koji budu imali najviše sreće mogu osvojiti večeru sa Morroneom, dobiti jednu od preko 1.000 nevjerovatnih nagrada, uključujući jedinstvene HELL poklone, vrhunske elektronske uređaje i nezaboravna iskustva. Najsretniji dobitnik može odvesti kući potpuno novi Mercedes AMG CLA35 ili Kawasaki Eliminator 500!

Tokom nagradne igre koja će trajati od 17. februara do 13. aprila, najpopularniji HELL proizvodi će biti dostupni u limitiranim pakovanjima sa legendarnim tetovažama Michelea Morronea, pružajući fanovima priliku da skupljaju unikatno dizajnirane limenke. Svaki kupljeni promotivni proizvod učesnike vodi korak bliže osvajanju glavne nagrade ili drugih nagrada. Vrlo je jednostavno učestvovati: kupci od 18 i više godina jednostavno trebaju kupiti promotivni HELL proizvod, registrovati se na https://winwithhell.ba/, odabrati u kojem dijelu zemlje žive, unijeti kod sa otvarača i po pravilima promocije sačuvati otvarač.
Lista nagrada je izuzetno raznolika: osim glavne nagrade, mjesečni dobitnici mogu osvojiti unikatne HELL jakne, HELL patike i HELL putne torbe. Svake sedmice, sretni učesnik može osvojiti iPhone 16, ili čak ekskluzivnu večeru sa Micheleom Morroneom u Italiji. Igra “Pobjednička subota” također uključuje specijalne nagrade, kao što su unikatni rokovnici, vrhunske toaletne torbe i limitirano izdanje HELL paketa od 6 komada inspiriranih Micheleom Morroneom.
Adrienn Popovics, direktor marketinga HELL ENERGY Hungary Ltd., ovom prilikom je izjavila:
“Ova nagradna igra nije samo najveća promocija u istoriji HELL-a, već i jedna od najuzbudljivijih kampanja na cijelom tržištu energetskih napitaka. Promocija je velika i internacionalna, jer će biti pokrenuta u 10 zemalja, dajući još većem broju naših potrošača priliku da sudjeluju. Naš cilj je da našim vjernim kupcima ponudimo nezaboravna iskustva i ekskluzivne nagrade, a istovremeno želimo da dodatno jačamo svoju poziciju kako na domaćem tržištu, tako i na internacionalinim tržištima. HELL uvijek teži ka maksimumu i taj duh želimo podijeliti sa našim fanovima.”
Promocija je podržana najmoćnijom marketinškom kampanjom ikada, a uključivat će spektakularne TV i digitalne reklame, bilborde i intenzivne aktivnosti na društvenim mrežama i u trgovinama, a sve kako bi se osiguralo da niko ne propusti nagradnu igru.
Ne propustite ovu priliku! Kupite promotivni HELL proizvod, unesite kod i učestvujte u utrci za ekskluzivne nagrade!