Close Menu
Ekskluziva.baEkskluziva.ba
    Facebook Instagram YouTube X (Twitter)
    Facebook Instagram YouTube X (Twitter) WhatsApp TikTok
    Ekskluziva.baEkskluziva.ba
    • Naslovna
    • Vijesti
      • Bez komentara
      • Crna hronika
      • Kolumne
      • Predstavljamo
      • Nauka
      • Tehnika
    • Paparazzo
      • Kafice
      • Šetnje
    • Intervju
      • Ankete
    • Sport
      • Nogomet
      • Košarka
      • Ostali sportovi
    • Dešavanja
      • Noćni život
      • Nagradne igre
      • Najave
      • Humanitarne akcije
    • Lifestyle
      • Fashion
      • Putovanja
      • Kuhinja
      • Porodica
      • Veze i seks
    • Auto-Moto
    Ekskluziva.baEkskluziva.ba
    Početna » Simply FEEL GOOD – ponovo pokretanje globalne vodeće kampanje za održivost Turističke organizacije Njemačke

    Simply FEEL GOOD – ponovo pokretanje globalne vodeće kampanje za održivost Turističke organizacije Njemačke

    October 9, 2023
    Facebook Twitter WhatsApp Email
    Share
    Facebook Twitter WhatsApp Email

    Turistička organizacija Njemačke (DZT) nastavlja se posvećeno baviti pozicioniranjem Njemačke kao održive turističke destinacije. Tim povodom je u Sarajevu održano prijatno druženje tokom kojeg je predstavljena tekuća kampanja Turističke organizacije Njemačke – Simply FEEL GOOD.


    Njemačka se, na međunarodnom planu, sve više ističe kao održiva destinacija. U Indeksu održivog razvoja (Sustainable Development Goals – SDG), koji mjeri napredak 193 zemlje u ostvarivanju klimatskih ciljeva UN-a, Njemačka je napredovala sa šestog na četvrto mjesto u 2023. godini. Prema analizi koju je sprovela kompanija za istraživanje tržišta IPK International u septembru 2022. godine, potencijalni posjetioci stavljaju Njemačku na treće mjesto u poređenju sa 27 destinacija kada je riječ o održivosti i klimatskim akcijama. U skladu sa ovim pozitivnim podizanjem svijesti, Turistička organizacija Njemačke (DZT) ponovo pokreće svoju globalnu vodeću kampanju za održivost pod nazivom Simply FEEL GOOD, koja sadrži mnoge ideje za održiva putovanja.


    Petra Hedorfer, predsjednica upravnog odbora DZT-a, o pokretanju kampanje: „Od 2021. godine, nagrađivana kampanja FEEL GOOD uspješno promovira naš širok spektar certifciranih održivih ponuda na međunarodnim tržištima. Kampanja za 2023. godinu prikazuje kako odmor u Njemačkoj može kombinirati održivost, ukus luksuza i različite doživljaje i otkrića. Ideje za putovanja izabrane za kampanju također odražavaju sve veći broj turističkih regiona, hotela, operatera i prevoznih kompanija koje se fokusiraju na održivost. Strategija i sprovođenje kampanje direktno podržavaju ciljeve održivog razvoja Ujedinjenih nacija (SDG) i naš cilj da učinimo dolazni turizam u Njemačkoj održivijim.”

    Simply FEEL GOOD 2023.


    U srcu kampanje Turističke organizacije Njemačke nalazi se odredišna stranica na stranici www.germany.travel. Ova platforma za informacije i inspiraciju prikazuje oko 140 ideja za održivo putovanje odabranih iz različitih dijelova Njemačke. Četiri klastera: Discover, Enjoy, Stay overnight i On tour olakšavaju pregled ponuda.

    Mape Njemačke se također povezuju sa drugim idejama za održivo putovanje na odgovarajućim internet-stranicama 16 saveznih država i sa smještajem koji je certificiran od barem jednog od 17 priznatih programa održivosti.

    Propratni video FEEL GOOD pruža dodatnu inspiraciju. Održivi odmor čuva prirodne resurse, podstiče međukulturno razumijevanje i podržava lokalne biznise. Mnoge destinacije su posvećene ovom cilju i razvijaju sve veći broj ponuda koje su dobre za životnu sredinu ali i za domaćine i njihove goste. Njemačka kao turistička destinacija ima idealne sastojke za izuzetna i održiva iskustva odmora koja također pomažu u zaštiti klime i životne sredine. I zato vas sa zadovoljstvom pozivamo da se upustite u otkrivanje održive turističke ponude na FEEL GOOD mikrotranici.

    Njemačka željeznica (Deutsche Bahn) – sveobuhvatna posvećenost održivosti

    Kao Premium Partner, Deutsche Bahn aktivno učestvuje u realizaciji kampanje Simply FEEL GOOD. Kompanija je pokrenula je brojne mjere kako bi zaštitila klimu, prirodu i resurse, smanjila zagađenje bukom i postigla svoje ciljeve održivosti.

    Turistička organizacija Njemačke

    DZT (Deutsche Zentrale für Tourismus) je nacionalna turistička organizacija Njemačke koja ima za cilj predstavljanje Njemačke kao turističke destinacije. DZT ima sjedište u Frankfurtu na Majni i radi po nalogu Saveznog ministarstva za privredu i klimatske mjere, na osnovu odluke njemačkog parlamenta. DZT kreira i sprovodi strategije i aktivnosti u cilju njegovanja pozitivnog imidža Njemačke kao turističke destinacije u inostranstvu i podsticanja turističkih posjeta Njemačkoj.

    Primarne strateške oblasti djelovanja GNTB-a su:

    – Razvijanje akcionih planova zasnovanih na dokazima na osnovu ciljanog istraživanja tržišta i tekuće analize specifične potražnje kupaca (Sinus milieus).

    – Podrška turističkoj industriji, u kojoj dominiraju mala i srednja preduzeća, kroz upravljanje odnosima i razmjenu znanja.

    – Podizanje svijesti o brendu Destination Germany i unapređenje profila brenda sa fokusom na održivost i ublažavanje klimatskih promjena.

    Fokus na digitalizaciji i održivosti

    Kako bi dolazni turizam bio održiviji i konkurentniji, naša organizacija slijedi strategiju koja se oslanja na tri stuba i predstavlja kombinaciju djeljenja znanja sa spoljnim partnerima i prateću komunikacionu strategiju sa našom internom inicijativom za održivost. DZT pozicionira Njemačku kao održivu i inkluzivnu destinaciju na međunarodnom tržištu putovanja.

    DZT je pionir kada je riječ o korištenju imerzivnih tehnologija (virtuelna, proširena i mješovita stvarnost), glasovnih asistenata i drugih konverzacijskih interfejsa i aplikacija vještačke inteligencije kao što su chatbotovi. Kako bi se osigurala vidljivost turističkih ponuda na marketinškim platformama zasnovanim na vještačkoj inteligenciji, DZT koordinira projekat otvorenih podataka njemačke turističke industrije.

    GNTB ima 25 stranih predstavništava kojima upravlja iz svoje centrale u Frankfurtu.

    Share. Facebook Twitter WhatsApp Email

    Vezane vijesti

    Dodik uplatio 102.000 KM za liječenje dječaka Seudina iz Kalesije

    May 24, 2025

    ČEDI JOVANOVIĆU ŽENA SJEDI U KRILU Objavio sliku kako piju vino i uživaju, PA ODMAH OBRISAO

    May 24, 2025

    Admir iz Fojnice: Od nule do svega – vlastitim radom zaradio kuću, kafić i auto

    May 24, 2025
    NAJČITANIJE DANAS

    Ivan Marinković se tačno u ponoć obratio kćerki Leni: Evo šta je rekao dok je Goca Tržan slavila sa Rašom

    May 23, 2025

    Ivan Marinković se tačno u ponoć obratio ćerki Leni: Evo šta je rekao dok je…

    Dječak nađen mrtav na putu: Bicikl je bio pored njega

    May 23, 2025

    Borilački svijet tuguje: Preminula mlada i neporažena bokserka, bila je ogorčena doktorima

    May 23, 2025

    “DRAGANA KATIĆ JE OTIŠLA” Žika Jakšić prekinuo tišinu usred emisije, poručio samo jedno

    May 23, 2025

    Oglasio se Sarajlija koji je zaražen leptospirozom: “Sve je počelo bolovima i temperaturom”

    May 23, 2025
    Najnovije

    Dodik uplatio 102.000 KM za liječenje dječaka Seudina iz Kalesije

    May 24, 2025

    ČEDI JOVANOVIĆU ŽENA SJEDI U KRILU Objavio sliku kako piju vino i uživaju, PA ODMAH OBRISAO

    May 24, 2025

    Admir iz Fojnice: Od nule do svega – vlastitim radom zaradio kuću, kafić i auto

    May 24, 2025

    MIGRANTI PUCALI NA POLICIJU Opsadno stanje: Jedan mrtav, četvorica zadržana, za ostalima se traga

    May 24, 2025

    Dječak nađen mrtav na putu: Bicikl je bio pored njega

    May 23, 2025
    NAJČITANIJE ZADNJIH 7 DANA

    Rade oženio sina, pa pobio svatove: Pucao bi i na djecu, ali je stao samo iz jednog razloga

    May 18, 2025

    Rade Šefer iz Sente (Srbija), prije deset godina , 17. maja 2015. godine, dan nakon…

    Senada iz Sarajeva je posljednji put viđena kako ulazi u avion: Poslije 6 godina majci stiže fotografija iz javne kuće i vapaj kroz 2 rečenice

    May 18, 2025

    Oglasio se otac nastradalog dječaka (4): “Majci djeteta nije bilo zabranjeno prisustvo pored tabuta”

    May 21, 2025

    Klanjana dženaza 4-godišnjaku koji se ugušio hranom, majci Sumeji nije bilo dozvoljeno da prisustvuje dženazi

    May 21, 2025

    Udarna i tragična vijest! Iznenada preminuo mladi pjevač u 32. godini

    May 21, 2025
    PREDSTAVLJAMO

    Naida Mehanović nagrađena na dodjeli nagrada Beauty & Health: Most između digitalnog i društvenog

    May 23, 2025

    REVOLUCIJA U AUTO INDUSTRIJI STIŽE IZ BOSNE I HERCEGOVINE!

    May 23, 2025

    Sofija Vučetić ponijela titulu najuspješnije preduzetnice Crne Gore na “Beauty & Health ’25”

    May 21, 2025

    PREGO LUX: Porodični odmor iz snova već od 29,99€ po osobi!

    May 19, 2025

    Proglašeni dobitnici glavnih nagrada HELL promocije – Mercedes AMG A35 i Kawasaki Eliminator 500 otišli u Sarajevo i Trebinje

    May 15, 2025
    Pratite nas…
    • Facebook 999K
    • Twitter
    • Instagram 156K
    • YouTube
    Facebook Instagram X (Twitter) YouTube Vimeo
    Sva prava pridržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Ad Blocker Uključen!
    Ad Blocker Uključen!
    Naša web stranica opstaje zahvaljujući prikazivanju online oglasa. Podržite nas tako što ćete isključiti svoj Ad Blocker.