x

Neobično iskustvo

Vijetnam: Različitosti na svakom koraku

To je zemlja u kojoj se jede na ulicama, sa poda, pije se rakija s kobrom u flaši (tzv. zmijino vino). 

Vijetnam - toliko različitosti, prirodnih bogatstava, nasmijanih ljudi druge rase, vjere i drugačijih običaja od zapadnjačkog svijeta. Očekujete li da vidite i iskusite nešto sasvim drugačije od svega što poznajete i doživite još mnogo, mnogo više od toga - sve je to moguće u Vijetnamu.

Temperatura dostiže i do 38 stepeni Celzijusovih, jezik nije razumljiv, pa čak ni onaj takozvani "vijetnamski engleski", njihovo je pismo Evropljanima nečitljivo, a neke njihove navike turistima su nezamislive.


To je zemlja u kojoj se jede na ulicama, sa poda, pije se rakija s kobrom u flaši (tzv. zmijino vino), cipele se kupuju u prolazu, djeca se u igralištima sa pijeskom igraju s malim iguanama, mrak pada već u 18 sati, a na ulicama se osim brijanja, možete podvrgnuti pravoj maloj "operaciji" čupanja dlaka iz nosa ili ušiju.

Međutim, Vijetnamci su itekako dobro turistički organizovani. Ta se zemlja pod krilaticom "Hidden charm" reklamira kao turistička destinacija kojoj, čini se, takvi slogani i ne trebaju, s obzirom da je već postala prava turistička meka. I da hoćete, tamo skoro da ne možete a se izgubite.


Naime, iako većina turista ne rezerviše svoj hotel do samog dolaska, to je normalno, jer u Vijetnamu turističkih kapaciteta ima dovoljno. U koji god dio Vijetnama turista stiže, bilo vozom ili autobusom kojim se najčešće putuje, dočeka ga neko iz hotela, jer su hotelski vlasnici umreženi i sa vozačima taksi motora koji su onde popularniji od taksi automobila, pa ponekad turiste umjesto u određeni hotel koji žele, jednostavno odvezu u one s kojima imaju dogovor.

Ni ne čudi, zbog toga, da stranaca u Vijetnamu ima zasita mnogo, a potencijala za razvoj još više. Dok Vijetnam ne postane dosadan poput Antalije, to je definitivno destinacija koju će svako poželjeti da poseti.


(Avaz)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.