x

Nekadašnji adut

Volkswagen restaurirao Golf GTI s dva motora korišten na utrci Pikes Peak

Cilj kompanije Volkswagen je da na utrci Pikes Peak International Hill Climb postavi rekord staze sa svojim novim trkaćim automobilom I.D. R, a u međuvremenu pažnja posvećena Golfu GTI iz 1987. godine, koji je nekad bio adut njemačkog proizvođača na ovom takmičenju.

Radi se o bizarnom Golfu GTi s dva motora, koji je u potpunosti restauriran i predstavljen na sajmu Techno Classica ranije ove godine. Njega pokreću dva 1,8-litarska četverocilindrična motora, jedan je postavljen naprijed, a drugi nazad. Zajedno isporučuju ukupno 644 KS, a snaga se prenosi na sva četiri točka. 


Komplicirana konfiguracija je zahtijevala da motori imaju vlastite mjenjače, ali njima vozač upravlja pomoću jedne ručice mjenjača. Automobil je težak svega 1.020 kg zahvaljujući tubularnoj šasiji i upotrebi plastike.


GTI je pokazivao odlične performanse tokom treninga, ali na utrci nije postavio zvanično vrijeme. Razlog je kvar pri samom vrhu planine.


Kada je došlo vrijeme restauracije 30 godina od takmičenja, VW-ov tim je naišao na brojne izazove, među kojima je i proizvodnja određenih dijelova kako bi automobil bio u voznom stanju. Također, snaga motora je smanjena kako bi bili pouzdaniji, a njihova snaga sada iznosi 494 KS.


"Golf treba biti pouzdan i brz, ali i izdržljiv. Zbog toga ne želimo motore dovesti do njihovih granica, to bi bio zločin", izjavio je Jorg Rauchmaul, vođa projekta restauracije.


Poređenja radi, novi I.D. R Pikes Peak nije znatno snažniji od GTI-ja te razvija 671 KS, međutim "agresivna aerodinamika" je zadužena za stvaranje više downforcea kako bi automobil bio "zalijepljen" za cestu.




(Klix)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.