x

5 simptoma koji ukazuju da treba hitno zamijeniti filter goriva

Mali i često zaboravljeni, filteri goriva su kritični dio sistema za dovod goriva u vozilu. Lako je zaboraviti na filtere goriva u automobilu, ali možda ćete požaliti ako to učinite.

Evo što trebate znati kako biste zaštitili svoj sustav dovoda goriva i održali vožnju glatkom.

Većina vozila ima dva filtera goriva. Postoji jedan u rezervoaru za gorivo, koji se često naziva cjedilo i jedan u glavnom vodu za gorivo.

Filtarski materijal je izrađen od plastike ili posebno presvučenog nabranog papira. Filtri za gorivo dizajnirani su za zadržavanje prljavštine, hrđe, kamenca i drugih nečistoća koje ulaze u pumpu za gorivo, mlaznice za gorivo i motor, bez uticaja na pritisak goriva.

Filteri za benzinsko gorivo ocijenjeni su u mikronima. Većina modernih vozila sa sistemima za ubrizgavanje goriva koriste filtere veličine između 10 i 30 mikrona.

Ovo je kritično jer moderni motori imaju ekstremno niske tolerancije sistema goriva i komponenti motora. Zbog svoje abrazivne prirode, u kombinaciji s visokim pritiskom goriva kod motora s ubrizgavanjem goriva, sve strane čestice koje prođu kroz neispravan ili prljav filter goriva mogu uzrokovati začepljenja koja prekidaju dovod goriva i oštećuju vaš motor. Ovo je 5 znakova neispravnog filtera goriva.

1. Loše performanse motora

Pod velikim opterećenjem, začepljeni filtar goriva može uzrokovati nasumično kolebanje motora, valove ili prskanje. To je obično izraženije pri ubrzavanju, osobito uz strmi uspon. Iako možda neće biti simptoma u normalnim uslovima vožnje, začepljeni filter goriva će motoru uskratiti dodatno gorivo potrebno prilikom brzog ubrzavanja.

Zavisno o opsegu ograničenja goriva uzrokovanog prljavim filtrom, motor se također može tresti ili zastajkivati pri različitim brzinama.


2. Teško pokretanje motora

Osim ako nije potpuno blokiran, rijetko će loš filter goriva spriječiti pokretanje motora. Na vozilu u kojem filtar za gorivo nikada nije mijenjan, prljavi filtar može uzrokovati nepravilan protok goriva, što može rezultirati dužim paljenjem nego inače prije pokretanja motora. Provjerite svoj korisnički priručnik o intervalima zamjene filtera.


3. Gašenje tokom vožnje

Motor koji se neprestano gasi tokom vožnje mogao bi vas upozoravati na začepljeni filter goriva. Opet, zavisno o ozbiljnosti začepljenja, vaš se automobil može odmah pokrenuti bez primjetnog gubitka snage. Kako se začepljenje pogoršava i isporuka goriva postaje sporadičnija, zaustavljanje postaje pretjerano ili se pogoršava pri ubrzavanju. Vjerovatno je filter potpuno začepljen i vrijeme je za zamjenu.

4. Grub rad u praznom hodu

Začepljeni filter goriva može uzrokovati i teškim radom u leru te mogućim paljenjem "Check engine" lampice. Kad se ta lampica upali, vrijeme je za odlazak u radionicu za popravak.


5. Kvarovi dijelova sistema goriva

Bučna, oštećena ili neispravna pumpa za gorivo može biti uzrokovana začepljenim filtrom za gorivo. Začepljen filtar za gorivo sprječava ispravnu količinu goriva da dopre do motora. Pumpa za gorivo pokušat će kompenzirati loš filter goriva, stavljajući pretjeran pritisak na motor pumpe za gorivo uzrokujući prerano otkazivanje pumpe.

Onečišćenja koja prođu kroz prljavi filtar goriva mogu oštetiti, začepiti ili uzrokovati curenje mlaznice za gorivo, što dovodi do svih vrsta problema u vožnji motora. Zamjena prljavog filtra goriva i servisiranje ili ispiranje mlaznica trebalo bi vas vratiti na cestu uz minimalne troškove. Postoji nekoliko drugih razloga za gubitak snage motora i probleme s vožnjom, ali vrijedi prvo provjeriti stanje filtra goriva. To je jeftino i jednostavno rješenje.


(Autoklub)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.