Close Menu
Ekskluziva.baEkskluziva.ba
    Facebook Instagram YouTube X (Twitter)
    Facebook Instagram YouTube X (Twitter) WhatsApp TikTok
    Ekskluziva.baEkskluziva.ba
    • Naslovna
    • Vijesti
      • Bez komentara
      • Crna hronika
      • Kolumne
      • Predstavljamo
      • Nauka
      • Tehnika
    • Paparazzo
      • Kafice
      • Šetnje
    • Intervju
      • Ankete
    • Sport
      • Nogomet
      • Košarka
      • Ostali sportovi
    • Dešavanja
      • Noćni život
      • Nagradne igre
      • Najave
      • Humanitarne akcije
    • Lifestyle
      • Fashion
      • Putovanja
      • Kuhinja
      • Porodica
      • Veze i seks
    • Auto-Moto
    Ekskluziva.baEkskluziva.ba
    Početna » Konzumiranje popularnog voća jednom dnevno može značajno poboljšati vid

    Konzumiranje popularnog voća jednom dnevno može značajno poboljšati vid

    October 16, 2023
    Facebook Twitter WhatsApp Email
    Share
    Facebook Twitter WhatsApp Email

    Pogoršanje vida posljedica oksidativnog stresa

    Jedenje grožđa dobro je za oči, pokazalo je istraživanje. Prema naučnicima iz Nacionalnog univerziteta u Singapuru, samo nekoliko šaka grožđa dnevno tokom četiri mjeseca poboljšava ključne pokazatelje zdravih očiju.

    Tajna leži u činjenici da je pogoršanje vida posljedica oksidativnog stresa, odnosno oštećenja ćelija jer tijelo nema dovoljno antioksidansa, a grožđe obiluje upravo njima.

    Tim je proučavao 34 odrasle osobe koje su jele jednu ili jednu i po šoljicu grožđa dnevno. Uočeno je značajno povećanje pokazatelja dobrog zdravlja oka optičke gustoće makularnog pigmenta, antioksidansa u plazmi i sadržaja fenola u usporedbi s ispitanicima koji su uzimali placebo terapiju. Oni koji nisu jeli grožđe primijetili su značajan porast glikacije, koja je tipičan, ali štetan proces starenja, piše Index.hr.

    Koautor studije dr. Jung Eun Kim rekao je:

    – Grožđe je lako dostupno voće za koje su studije pokazale da može imati blagotvoran učinak u normalnim količinama od samo jedne i po šoljice dnevno. Redovno uzimanje grožđa može poboljšati zdravlje očiju kod starijih osoba.

    Izvor: avaz.ba

    Share. Facebook Twitter WhatsApp Email

    Vezane vijesti

    Ruskinja se zbog ljubavi preselila u SELO KOD ZLATIBORA! Miliji rodila 11 DJECE, čuva stoku i održava vilu od 600 kvadrata: “Radila sam u plasteniku, pa se porodila na ugaonoj garnituri”

    June 9, 2026

    Počeo 4. Urban Kids Festival: Grbavica u znaku dječije radosti, igre i edukacije

    June 7, 2026

    Nigerijac Elvis je Nadi USTUPIO MJESTO U AUTOBUSU, potom izašao za njom i PRATIO JE – mjesec dana kasnije VEĆ SU ŽIVJELI ZAJEDNO

    May 28, 2026
    NAJČITANIJE DANAS

    “Razišli smo se” Jelena Tomašević otkrila istinu o raskidu sa Ivanom Bosiljčićem

    June 13, 2026

    Kao razlog za razdvajanje oboje su istakli pritisak Budući da su godinama u skladnom odnosu,…

    Zbog nje je pjevao “I am from Bosnia”: Sarajka osvojila srce Thierryja Henryja

    June 13, 2026

    DRAMA NA RIJECI KOD KONJICA: Rafting završio tragično, jedna osoba poginula

    June 13, 2026

    SIN EMINE JAHOVIĆ NA MATURI Pjevačica u uskoj bijeloj haljini, a Jaman porastao u ZGODNOG MLADIĆA: Evo kako izgleda u odijelu, majka puca od ponosa

    June 13, 2026

    Poginula na putu za more, djeca ostala zauvijek bez majke: Detalji tragedije u kojoj je nastradala Srpkinja (40)

    June 13, 2026
    Najnovije

    KARLEUŠA I TOŠIĆ PONOVO ZAJEDNO! Cijela porodica na okupu: Nasmijani poziraju sa kćerkama

    June 14, 2026

    Tinejdžer (16) si oduzeo život nakon „savjeta“ umjetne inteligencije

    June 14, 2026

    DRAMA NA RIJECI KOD KONJICA: Rafting završio tragično, jedna osoba poginula

    June 13, 2026

    Tuga velika! Dženaza 17-godišnjeg Emraha okupila hiljade ljudi – očeve riječi potresle javnost

    June 13, 2026

    VIDEO / Tuga velika! Dženaza 17-godišnjeg Emraha okupila hiljade ljudi – očeve riječi potresle javnost

    June 13, 2026
    NAJČITANIJE ZADNJIH 7 DANA

    Užas! Djevojku ubila struja dok se tuširala: Tragedija

    June 10, 2026

    Jovana J. stradala je od strujnog udara dok se tuširala, a njen otac je, pokušavajući…

    Na suđenju roditeljima Koste K. otkrivene nove poruke: “Je*i se, sine”

    June 11, 2026

    Tragedija! Poznati pjevač pronađen mrtav u svom domu: Nikola preminuo u 43. godini (FOTO)

    June 12, 2026

    Srbin Jovo Lukić dao gol za Bosnu i Hercegovinu na Mundijalu: Pogledajte ludnicu na stadion, bilo je i suza

    June 12, 2026

    Ko je Jovo Lukić, Šapčanin koji je obradovao cijelu BiH: Nuđen Partizanu, htio ga Dinamo, sin je legende…

    June 12, 2026
    PREDSTAVLJAMO

    IZ HOLANDIJE DO PRIZNANJA U SARAJEVU Dženana Ćatić nagrađena za uspjeh u beauty industriji

    June 9, 2026

    Forest Hillside Cabin Tarčin: Sauna, jacuzzi i grijani bazen za luksuzni odmor u srcu prirode

    June 7, 2026

    Poliklinika Dijamant Sarajevo proglašena “klinikom godine” u oblasti transplantacije kose

    June 4, 2026

    Edita Džehverović osvojila prestižno priznanje „Internacionalna liderica beauty & health industrije“

    June 3, 2026

    Veliko priznanje za Dr. Ljevu: Titula „Stomatologija godine“ na manifestaciji Beauty, Health & Travel ’26

    June 3, 2026
    Pratite nas…
    • Facebook 999K
    • Twitter
    • Instagram 156K
    • YouTube
    Facebook Instagram X (Twitter) YouTube Vimeo
    Sva prava pridržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.