x

Coca-Cola HBC proglašena vodećim svjetskim proizvođačem pića u održivom poslovanju

Sarajevo, 21.12. 2022. godine – Prema Dow-Jonesovom indeksu održivosti za 2022. godinu, jednom od vodećih svjetskih pokazatelja uspješnosti u održivom poslovanju, Coca-Cola HBC po svojim je postignućima najuspješniji proizvođač pića u svijetu nakon što je njen rezultat porastao za šest bodova u odnosu na prošlu godinu dosegavši rekordna 93 boda od 100. Coca-Cola HBC dvanaesti se put zaredom svrstala među tri vodeća proizvođača pića u svijetu, a po šesti je put dospjela na vodeće mjesto.

Komentirajući tu objavu, Zoran Bogdanović, glavni izvršni direktor Coca-Cole HBC navodi: „Naš je cilj doprinijeti održivoj budućnosti dok nastavljamo graditi vrijednost za svoje dionike. Priznanje koje nam je dodijelio DJSI pokazuje da smo na dobrom putu i dodatna je potvrda neumornog rada i truda koji svi u Coca-Coli HBC ulažemo kako bi održivost bila u središtu našeg poslovanja. Prošle sam godine ambiciozno najavio naš cilj, da do 2040. godine dostignemo nultu stopu emisija stakleničkih gasova i vjerujem da ćemo, ako ovako nastavimo, taj cilj i ostvariti.”

Ovo najnovije priznanje u skladu je s nezavisnim ocjenama kompanije Coca-Cola HBC u okviru drugih uglednih istraživanja i indeksa održivosti, kao što su MSCI ESG, CDP, FTSE4Good i FTSE Russell ESG.


Najzapaženiji rezultati Coca-Cole HBC u održivom poslovanju

  • Smanjili smo količinu vode potrebne za proizvodnju naših proizvoda za dvije milijarde litara od 2011. godine i poboljšali omjer potrošnje vode za 9 % od 2017. godine u 19 organizacijskih jedinica, u kojima je štednja vode prioritet.
  • Uštedjeli smo više od 800.000 tona apsolutnih emisija karbona u našemu direktnom poslovanju od 2017. godine.
  • Više od 98 % robe i sirovina nabavljamo od lokalnih dobavljača (na tržištima na kojima proizvodimo svoje proizvode), što odgovara potrošnji od 3,5 milijarda eura.
  • U septembru 2022. godine izdali smo svoju prvu zelenu obveznicu.
  • Svako radno mjesto u Coca-Colinu sistemu podržava u prosjeku 10 drugih radnih mjesta.
  • Obučili smo 753.000 mladih u 28 zemalja od pokretanja našeg najvažnijeg programa podrške zajednici Coca-Colina podrška mladima (#YouthEmpowered) u 2017. godini, čiji je cilj obučiti milion mladih do 2025. godine.
  • Drugu godinu zaredom objavili smo politiku i izvještaj o poreskoj transparentnosti.
  • Trenutno je 39 % žena na rukovodećim položajima, a naš cilj je podići taj postotak na 50 % do 2025. godine.
  • Do 2025. godine najmanje 35 % plastike od koje se izrađuju naše boce u cijeloj Grupi i najmanje 50 % u državama članicama EU-a i Švicarskoj bit će napravljeno od reciklirane plastike (rPET). Coca-Cola HBC u Švicarskoj od 2022. godine cijeli portfolio plastičnih boca koji proizvodi u toj državi proizvodi od 100 % reciklirane plastike, a očekuje se da će se u Italiji** i Austriji u 2023. godini također početi koristiti isključivo recikliranom plastikom.
  • Inovacija KeelClip™ omogućila nam je prestanak upotrebe omota izrađenog od plastike za višestruka pakovanja limenka u 22 zemlje dosad uklanjajući 2.000 tona plastične folije godišnje.
  • Ulažemo u vlastite proizvodne kapacitete za recikliranu plastiku kako bismo lakše ostvarili zacrtane ciljeve na tom području. To uključuje postrojenje Gaglianico u Italiji, u kom se proizvode predoblici za boce, čiji je karbonski otisak za do 70 % niži u odnosu na nerecikliranu plastiku. Sličnu tehnologiju za proizvodnju reciklirane plastike uveli smo u pogonima u Poljskoj i Rumuniji. Naša ukupna ulaganja u te tehnologije iznose više od 50 miliona eura.

NetZeroby40

U oktobru 2021. godine Coca-Cola HBC obvezala se postići nultu stopu emisija stakleničkih gasova duž cijelog svog lanca vrijednosti do 2040. godine. Kompanija je izradila jasan plan i planira uložiti 250 miliona eura do 2025. godine u inicijative za smanjenje emisija. Do 2030. godine kompanija će smanjiti stopu emisija za 25 % u cijelom svom lancu vrijednosti u opsezima 1, 2 i 3, uz dalje smanjenje od 50 % u sljedećem desetljeću u sklopu postojećega znanstveno utemeljenog cilja. Kako bi riješila problem 90 % emisija u opsegu 3 koje nastaje djelovanjem trećih strana, Coca-Cola HBC proširit će svoju sadašnju suradnju s dobavljačima. Tamo gdje emisija stakleničkih gasova neće biti moguće u potpunosti ukloniti, kompanija će ga umanjiti ulaganjem u ostale mjere za zaštitu okoliša.


KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.