x

Dodge Charger Daytona SRT će razvijati preko 800 "konja"

​Dodge se polako priprema za budućnost kada će proizvoditi samo automobile sa električnim motorima.

Iako se njegovi sadašnji modeli Charger, Challenger i Durango prodaju u veoma zadovoljavajućim brojevima, američki proizvođač vozila je već nekoliko puta pričao kako mora da ih pošalje u penziju pošto više ne zadovoljavaju standarde o izduvnim gasovima.

To će se desiti nakon 2023. godine i Dodge će prodavati samo četvorotočkaše na struju nakon toga, s izuzetkom prepakovane Alfe Romeo Tonale pod imenom Hornet. Dio te budućnosti smo mogli da vidimo u konceptu nazvanom Charger Daytona SRT i on je debitovao prije nekoliko mjeseci, a firma nam sada sprema više detalja.

Kao lokacija prezentacije je izabrano mjesto održavanja događaja nazvanog SEMA, a koji se odigrava svake godine u Las Vegasu i služi kompanijama i tjunerima da predstave modifikovane dijelove, koncepte, prototipove i još mnogo toga u vezi stila, snage i tehnologije.


Charger Daytona SRT je ovaj put ofarban u crvenu boju koju Dodge naziva "stryker red", sa crnim krovom i 18-inčnim felgama.

Ono što nam privlači posebnu pažnju jeste to što znamo kakvi će motori pokretati ovaj kupe u samom startu.

Ponuda će se dijeliti na dva modela, a detalje znamo za one "obične" 400-voltne modele. Kupci će moći da biraju između konfiguracija sa 455, 495, 535, 590, 630 i 670 konjskih snaga.


Kasnije ćemo vidjeti i 800-voltne verzije od čega će se ona najmoćnija moći pohvaliti sa preko 800 "grla" i nosit će ime Banshee.

Prvi čovjek kompanije Tim Kuniskis kaže da je ispred Dodgea težak posao da ubijedi publiku kako su vozila na struju bolja od onih sa SUS motorima. Odluka da se penzionišu tradicionalni američki modeli kao što su Charger i Challenger je donijela dosta kritika, ali je ubijeđen da će javnost promijeniti mišljenje onog momenta kada dobije priliku da testira električni Charger.

Kuniskis također dodaje da je Dodge najviše kritika dobio na račun zvučnika koji emituju simulaciju zvuka benzinaca sa osam cilindara i da je ovo kategorija gdje još uvijek nisu donijete konačne odluke, prenosi AutoRepublika.


(Nezavisne novine)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.