x

Nestvarni Sejšeli: Tropsko otočje na kojem nema opasnih životinja, uragana, potresa ili vulkana

Arhipelag Sejšela broji 115 otoka od kojih su tri veća i naseljena s ukupno manje od sto hiljada stanovnika.

Nakon Hawaiia, Maldiva, Balia, Madagaskara, Kariba, Zanzibara došao je red na Sejšele, koje je naša Slađana Trajković oduvijek stavljala kao zadnji odabir za godišnji i to zbog mišljenja da je sigurno nešto slično već doživjela kada je bila u nešto jeftinijem Zanzibaru koji je također smješten u Indijskom oceanu.

Zbog ovog stereotipnog razmišljanja možda se mnogi nikada i ne odluče odabrati ovo afričko otočje za koje je teško pronaći odgovarajući pridjev jer – prelijepo, rajsko, prekrasno, savršeno – uopće ne zvuči dovoljno originalno za njegov opis.

Arhipelag Sejšela broji 115 otoka od kojih su tri veća i naseljena s ukupno manje od sto tisuća stanovnika. Zanimljiva je činjenica da na ovom tropskom otočju nema opasnih životinja, uragana, potresa ili vulkana. Otkrili su ih Francuzi u osamnaestom stoljeću, zatim su ih zaposjeli Britanci, a samostalnost su dobili tek 1976. te godine.

''Moram priznati da im država djeluje savršeno održavano, kao da ste ušli u tek kupljeni stan koji još uvijek miriše na novo. Na to ukazuje i zabrana plastike, pa tako u dućanu nećete dobiti plastičnu vrećicu već platnenu. Također u brdovitom i šumovitom djelu otoka zabranjena je izgradnja hotela i privatnih smještaja u svrhu turizma, svjesni su što znači eksploatacija šuma i prirode.'', kaže Slađana zadivljena njihovim očuvanim prirodnim ljepotama.

Službeni jezici su engleski, francuski i kreolski, koji je vrlo sličan francuskom. Najveći dio stanovništva su katolici, zatim protestanti i vrlo malo hinduista te muslimana.

''Lijepo je vidjeti da svaki stanovnik priča minimalno tri jezika, a kako smo dosta vremena proveli s lokalnom stanovništvom moram priznati da me malo koji narod toliko oduševio.'', kaže Slađana koja ističe kako je domaćima ljubaznost na visokom nivou.

Edukacija im je jako bitna i vidi se njihova obrazovanost, organiziranost i poduzetnost. Kako je turizam osnovna ekonomska djelatnost, od koje se živi tijekom cijele godine, sve više lokalaca nastoji pokrenuti privatni biznis, i uistinu su u tome svestrani i kreativni poput Geralde iz nastavka teksta.

Strategija Sejšela je zadržati određenu klijentelu u turizmu i ne fokusirati se na masovni turizam poput Tajlanda, Indonezije ili Šri Lanke. Stoga drže određen cjenovni rang, nema cjenkanja - kako je ponuđeno, tako i je. U usporedbi s Balijem sve je puno skuplje, no usporedite li s hrvatskim Jadranom, Sardinijom ili Azurnom obalom, nema veće razlike u cijenama, a osjetit ćete definitivno puno kvalitetniju ponudu, ljepotu prirode, komfor i ljubaznost.


(Punkufer.hr)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.