x

Opel GSe šasija: izvrsna kontrola i udobnost

 Grandland GSe, Astra GSe, Astra Sports Tourer GSe: maksimalna upravljivost i

stabilnost

 GSe šasija: tehnologija KONI FSD za uravnoteženu dinamiku vožnje i udobnost

 Upravljač kalibriran za sportsku vožnju: precizno usmjeravanje za bolji osjećaj

upravljanja

 Potpuno uživanje u vožnji: optimizirana šasija i upravljanje u svim Grandland modelima

Rüsselsheim. Nikad nije bilo lakše uživati u sportskoj i odgovornoj vožnji kao s novim

elektrificiranim Opel GSe modelima. Dr. Christian Hartweg i njegov tim inženjera razvili su

jedinstven način podešavanja šasije i upravljanja za modele Opel Astra GSe, Astra Sports

Tourer GSe i Grandland GSe. U novom videozapisu, Hartweg objašnjava kako je trenutna

familija vozila GSe pronašla nadahnuće u svojim sportskim precima i pretvorila ga u

suvremene automobile koji postavljaju trendove i tehnologije koje jamče izrazito dinamičan

užitak u vožnji.

Međutim, inženjeri iz Rüsselsheima nisu radili samo na GSe modelima pa Opel Grandland

SUV u svim svojim izvedbama sada koristi dodatne optimizacije šasije i upravljanja kako bi

ponudio svojstveno, izravno i stabilno iskustvo vožnje koje je tipično za Opel.

Preciznost, dinamičnost i vrhunska udobnost: GSe šasija s tehnologijom FSD

„Naš je cilj uvijek bio vrlo jasan“, izjavio je Hartweg: „GSe modeli moraju nuditi optimalnu

ravnotežu između udobnosti vožnje i upravljanja usmjerenog na performanse, kao i

odgovornost za budućnost.“ Inženjerski tim uzeo je dobro uravnoteženu šasiju modela

Astra i Grandland i podigao je na novu razinu koja nudi bolja sportska i dinamička svojstva.

Najvažniji resurs u ovom postupku su elektrificirani pogonski sklopovi plug-in hibrida koji su

u kombinaciji sa šasijom potpuno prilagođeni većim performansama.

Za Grandland GSe to znači izlaznu snagu od 300 KS (potrošnja goriva prema WLTP-u 1 :

1,2 l/100 km, emisije CO 2  28 – 27 g/km; kombinovano, ponderirano) i najbolje ubrzanje u

klasi od nula do 100 km/h za samo 6,1 sekundu, zajedno s dodatnim samopouzdanjem

koje daje električni pogon na sve kotače. Električni pogon modela Astra GSe proizvodi

izlaznu snagu od 225 KS (potrošnja goriva prema WLTP-u 1 : 1,2 – 1,1 l/100 km, emisije

CO 2  26 – 25 g/km) i nevjerojatan okretni moment od 360 Nm.

Sportski karakter modela Opel GSe odražava se u odvažnom i jasnom dizajnu vanjštine.

„Astra GSe odmah je prepoznatljiva po posebno oblikovanom prednjem dijelu koji smo

snizili za 10 milimetara i sportskom stavu”, objasnio je Hartweg. „Također su jako zabavni.

Modeli GSe prianjaju uz cestu u zavojima i ostaju vrlo stabilni pa se mogu voziti vrlo

dinamično, ali i vrlo udobno.“

To je moguće zahvaljujući posebnim oprugama i amortizerima s tehnologijom selektivnog

prigušivanja frekvencija (KONI FSD) koji se nalaze u GSe šasiji. Ovisno o situaciji,

uvjetima na cesti i stilu vožnje, navedena tehnologija omogućuje različite karakteristike

prigušivanja za udobnu vožnju na visokim frekvencijama, tj. kada je vozilo izloženo kratkim

udarcima pri prelasku preko kamenih oblutaka ili poklopca šahta, kao i za sportski,

ambiciozni stil vožnje uz izravniji dodir s cestom na niskim frekvencijama. Vodeći modeli

reagiraju još brže i izravnije na svaku naredbu vozača i, tipično za Opel, ostaju stabilni pri

kočenju, skretanju i velikim brzinama na autocesti. „Amortizeri imaju dodatni ventil i

pomoćni hidraulički krug“, objašnjava inženjer. „Automobil je tako primjereniji za udobnu ili

sportsku vožnju, ovisno o tome je li ventil otvoren ili zatvoren. GSe je kratica za „Grand

Sport electric“ i označava sportsku vožnju s najnovijom tehnologijom plug-in hibrida.

Angažman tijekom vožnje nikad nije bio ovako pametan!“

Sportska, izravna i uravnotežena vožnja: nova konfiguracija za sve Grandland

modele

Daljnji razvoj šasije i upravljanja nije bio ograničen samo na modele GSe. Također su

ponovno podešeni i optimizirani amortizeri i upravljanje u svim Grandland modelima.

Inženjeri su povećali silu amortizacije u rasponu malih brzina klipa i smanjili je u rasponu

srednjih do velikih brzina kako bi osigurali maksimalnu udobnost čak i na vrlo neravnim

prometnicama. Zahvaljujući navedenim izmjenama, Grandland nudi uravnoteženu, čvrstu i

udobnu vožnju.

Upravljanje je također ponovno kalibrirano. Na taj način svi novi Grandland modeli jamče

karakteristično sportsko i udobno Opelovo iskustvo vožnje s izravnim i preciznim povratnim

informacijama za vozača.


KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.