Opel GSe šasija: izvrsna kontrola i udobnost
Grandland GSe, Astra GSe, Astra Sports Tourer GSe: maksimalna upravljivost i
stabilnost
GSe šasija: tehnologija KONI FSD za uravnoteženu dinamiku vožnje i udobnost
Upravljač kalibriran za sportsku vožnju: precizno usmjeravanje za bolji osjećaj
upravljanja
Potpuno uživanje u vožnji: optimizirana šasija i upravljanje u svim Grandland modelima
Rüsselsheim. Nikad nije bilo lakše uživati u sportskoj i odgovornoj vožnji kao s novim
elektrificiranim Opel GSe modelima. Dr. Christian Hartweg i njegov tim inženjera razvili su
jedinstven način podešavanja šasije i upravljanja za modele Opel Astra GSe, Astra Sports
Tourer GSe i Grandland GSe. U novom videozapisu, Hartweg objašnjava kako je trenutna
familija vozila GSe pronašla nadahnuće u svojim sportskim precima i pretvorila ga u
suvremene automobile koji postavljaju trendove i tehnologije koje jamče izrazito dinamičan
užitak u vožnji.
Međutim, inženjeri iz Rüsselsheima nisu radili samo na GSe modelima pa Opel Grandland
SUV u svim svojim izvedbama sada koristi dodatne optimizacije šasije i upravljanja kako bi
ponudio svojstveno, izravno i stabilno iskustvo vožnje koje je tipično za Opel.
Preciznost, dinamičnost i vrhunska udobnost: GSe šasija s tehnologijom FSD
„Naš je cilj uvijek bio vrlo jasan“, izjavio je Hartweg: „GSe modeli moraju nuditi optimalnu
ravnotežu između udobnosti vožnje i upravljanja usmjerenog na performanse, kao i
odgovornost za budućnost.“ Inženjerski tim uzeo je dobro uravnoteženu šasiju modela
Astra i Grandland i podigao je na novu razinu koja nudi bolja sportska i dinamička svojstva.
Najvažniji resurs u ovom postupku su elektrificirani pogonski sklopovi plug-in hibrida koji su
u kombinaciji sa šasijom potpuno prilagođeni većim performansama.
Za Grandland GSe to znači izlaznu snagu od 300 KS (potrošnja goriva prema WLTP-u 1 :
1,2 l/100 km, emisije CO 2 28 – 27 g/km; kombinovano, ponderirano) i najbolje ubrzanje u
klasi od nula do 100 km/h za samo 6,1 sekundu, zajedno s dodatnim samopouzdanjem
koje daje električni pogon na sve kotače. Električni pogon modela Astra GSe proizvodi
izlaznu snagu od 225 KS (potrošnja goriva prema WLTP-u 1 : 1,2 – 1,1 l/100 km, emisije
CO 2 26 – 25 g/km) i nevjerojatan okretni moment od 360 Nm.
Sportski karakter modela Opel GSe odražava se u odvažnom i jasnom dizajnu vanjštine.
„Astra GSe odmah je prepoznatljiva po posebno oblikovanom prednjem dijelu koji smo
snizili za 10 milimetara i sportskom stavu”, objasnio je Hartweg. „Također su jako zabavni.
Modeli GSe prianjaju uz cestu u zavojima i ostaju vrlo stabilni pa se mogu voziti vrlo
dinamično, ali i vrlo udobno.“
To je moguće zahvaljujući posebnim oprugama i amortizerima s tehnologijom selektivnog
prigušivanja frekvencija (KONI FSD) koji se nalaze u GSe šasiji. Ovisno o situaciji,
uvjetima na cesti i stilu vožnje, navedena tehnologija omogućuje različite karakteristike
prigušivanja za udobnu vožnju na visokim frekvencijama, tj. kada je vozilo izloženo kratkim
udarcima pri prelasku preko kamenih oblutaka ili poklopca šahta, kao i za sportski,
ambiciozni stil vožnje uz izravniji dodir s cestom na niskim frekvencijama. Vodeći modeli
reagiraju još brže i izravnije na svaku naredbu vozača i, tipično za Opel, ostaju stabilni pri
kočenju, skretanju i velikim brzinama na autocesti. „Amortizeri imaju dodatni ventil i
pomoćni hidraulički krug“, objašnjava inženjer. „Automobil je tako primjereniji za udobnu ili
sportsku vožnju, ovisno o tome je li ventil otvoren ili zatvoren. GSe je kratica za „Grand
Sport electric“ i označava sportsku vožnju s najnovijom tehnologijom plug-in hibrida.
Angažman tijekom vožnje nikad nije bio ovako pametan!“
Sportska, izravna i uravnotežena vožnja: nova konfiguracija za sve Grandland
modele
Daljnji razvoj šasije i upravljanja nije bio ograničen samo na modele GSe. Također su
ponovno podešeni i optimizirani amortizeri i upravljanje u svim Grandland modelima.
Inženjeri su povećali silu amortizacije u rasponu malih brzina klipa i smanjili je u rasponu
srednjih do velikih brzina kako bi osigurali maksimalnu udobnost čak i na vrlo neravnim
prometnicama. Zahvaljujući navedenim izmjenama, Grandland nudi uravnoteženu, čvrstu i
udobnu vožnju.
Upravljanje je također ponovno kalibrirano. Na taj način svi novi Grandland modeli jamče
karakteristično sportsko i udobno Opelovo iskustvo vožnje s izravnim i preciznim povratnim
informacijama za vozača.
Podijeli komentar
Prijavi komentar
KOMENTARI
Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.