x

Stiže Xiaomi električni automobil

Kineski proizvođač mobilnih telefona je u fazi ulaska na polje autoindustrije.


Trenutno su u fazi probne proizvodnje prvog automobila, koja je započela prije manje od mjesec dana.

Fabrika u Pekingu trenutno proizvodi oko 50 prototipova nedjeljno.

S odobrenjem Ministarstva industrije i informacijske tehnologije (MIIT), koje treba da bude gotovo najkasnije do kraja godine, Xiaomi će početi s masovnom proizvodnjom svog prvog automobila.

Xiaomi je već počeo da zapošljava radnike prošlog mjeseca. Proizvođač pametnih telefona trenutno pravi selekciju, a proces zapošljavanja je dinamičan i vrlo strog. HR odjeljenje radi punom parom na zapošljavanju novih 100 ljudi koji će raditi u proizvodnji, a pojedini izvori tvrde da neki od aplikanata, koji su radili u Mercedesu i Tesli, ne zadovoljavaju visoke kriterijume Xiaomija.

Opsežni proces zapošljavanja će započeti krajem ove ili početkom sljedeće godine kada se očekuje masovna proizvodnja. Međutim, masovna proizvodnja uključuje fazu povećanja.

Na temelju kinesko-stranih zajedničkih ulaganja u Kini, poput onih koje praktikuju Volkswagen ili Toyota, povećanje proizvodnje na 10.000 jedinica mjesečno zahtijeva vremenski period od oko četiri mjeseca, dok je za postizanje punog kapaciteta potrebna čak i cijela godina, smatraju stručnjaci, dodajući da proces zavisi od prodaje i postavljanju proizvodne linije. Xiaomi je veoma ambiciozan, zacrtani proizvodni kapacitet fabrike u prvoj fazi je 150.000 jedinica godišnje, prenosi B92.

Prošlog mjeseca mediji su objavili špijunske fotografije prvog Xiaomijevog modela koji će se proizvoditi u fabrici u Pekingu. U pitanju je limuzinski prototip kodnog imena MS11.

Serijska verzija bi trebalo da ponudi verziju dugog dometa s baterijom kapaciteta od 101 kWh, koja omogućava autonomiju od 800 km u verziji sa jednim elektromotorom. Podržavaće modernu 800V arhitekturu za brze punjače do 350 kW. Sama baterija je teška 642 kg, a gustina energije je 157 Wh/kg.

Cilj Xiaomija je da uđe na tržište limuzina s cjenovnim rangom do 200.000 juana (27.400 USD) kako bi mogao da se takmiči s rivalima kao što su Tesla Model 3, BYD Seal, Deepal SL03 i desetinama drugih kineskih EV limuzina koje su veoma tražene na tamošnjem tržištu. Prvi automobili biće prodavani u Kini, a zatim u Evropi, te na kraju na američkom tržištu.



KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.