x

Verstappen otkrio što mu je uništilo utrku

Max Verstappen je nakon utrke otkrio da mu je komad bočne ploče s prednjega krila jednoga od AlphaTaurija u potpunosti uništio podnicu, a time i šanse da se u utrci bori za pobjedu ili pobjedničko postolje.

Verstappen je nakon ponovljenoga starta prestigao Sainza u Ferrariju nakon greške Španjolca uoči izlaska na Hangar pravac, ali ubrzo je Sainz vratio poziciju kada je postalo jasno da Verstappen ima problema s bolidom, piše MAXF1.net.

Iako su isprve posumnjali da ima probušenu gumu, kasnije se pokazalo da je bolid isti i nakon promjene guma jer je njegova podnica bila teško oštećena pa je osjećaj bio sličan kao i s probušenom gumom.

Šef momčadi Christian Horner nakon utrke je otkrio da je komad otpale bočne ploče s prednjega krila jednoga od vozača AlphaTaurija, koji su imali sudar u trećem zavoju, zapeo ispod Verstappenova bolida i uništio mu lijevi dio podnice.

Nizozemac se žalio da nema ni prednji ni stražnji kraj, tvrdio da je bolid ‘100% slomljen’ i da je osjećaj kao da ‘vozi po ledu’, a trkaći inženjer uvjeravao ga je da je bolid mehanički ispravan i da imaju aerodinamički gubitak na stražnjem kraju koji je mogu popraviti za vrijeme utrke.


Vodeći čovjek prvenstva uspio je ograničiti štetu sa sedmim mjestom koje nosi šest bodova, posebno jer je u utrci slavio Sainz koji je uoči ove utrke bio peti u poretku vozača.

“Kad sam izašao iz bolida pogledao sam ispod podnice i cijela lijeva strana bila je potpuno uništena,” rekao je Verstappen.

“Kad sam preuzeo vodstvo nakon Carlosove pogreške, nekoliko zavoja kasnije u petom zavoju je bio komad karbona. Kad sam stigao tamo već sam bio na trkaćoj liniji pa se nisam mogao drastično maknuti ni lijevo ni desno pa sam pokušao prijeći preko njega sredinom bolida.”


“Zapeo mi je ispod podnice i sve uništio. Činilo se kao puknuće gume jer odjednom nisam imao [aero] balans, puno preupravljanja, kao da bolid puno skače. A onda smo odlučili ući u boks, a i nakon toga je bilo užasno za voziti.”

“Bilo je teško pronaći dobar aero balans jer je veliki gubitak bio na stražnjoj osovini, pokušali smo smanjiti prednje krilo, ali kad to učinite onda gubite pritisak na obje osovine.”

“To nije bilo idealno na hard gumama pa smo za zadnji set guma [soft] opet malo podigli prednje krilo da dobijemo više performansi u sporim zavojima. Bilo je jako teško, ali na kraju je sedmo mjesto i dalje dobar rezultat s obzirom na štetu koju sam imao.”


(Sportklub.hr)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.