x

Volkswagenov patent podiže multifunkcionalni volan na novi nivo

Točak se možda ne može ponovo izumjeti, ali volan očigledno može.

Barem to pokušava sve više proizvođača. Na primjer sa Teslinim jarmom, koji je takođe naišao na "kolegu" u Lexusu.

U Volkswagenu, s druge strane, imaju potpuno drugačije planove i željeli bi da ubuduće u njega smjeste mnogo više funkcija.

Na primjer, ručica za migavce bi mogla biti stvar prošlosti. Umjesto toga, kontrole na unutrašnjem obodu preuzimaju ove zadatke, što dokazuje VW-ov patent sa njemačkim zavodom za žigove i patente koji je otkrio CarBuzz. U zavisnosti od aplikacije, ova dugmad mogu biti fizička, haptička ili njihova kombinacija.

Sistem se u početku može činiti složenim, ali može se ispostaviti da je prilično jednostavan i praktičan. Prema patentu, postoje dva seta kontrola (fizički ili tasteri osjetljivi na dodir). Oni su pričvršćeni sa lijeve i desne strane volana. VW pravi razliku između prve i druge kontrole.

Prvo se mora upravljati prvim kontrolnim elementom sa lijeve strane, a zatim vozač može izabrati jednu od opcija sa desne strane. Na primjer, ako je izabrana funkcija "prednja svjetla", drugi korak je prikazivanje dugih, kratkih svjetala, spuštanje farova ili aktiviranje svjetala za maglu. Ako nisu zauzeta sva polja, može se izabrati i nekoliko primarnih funkcija, kao što je prikazano simultanim paljenjem funkcija za zabavu i tempomat.

Prema VW-u, glavna prednost sistema je to što vozač više ne mora da skida ruke sa volana da bi koristio funkcije koje su tamo dostupne. Multifunkcionalni volan bi tako bio podignut na novi nivo. Pored toga, više je slobode u dizajnu volana i manje nereda u unutrašnjosti vozila.

Osim toga, VW bi mogao da uštedi milione evra u troškovima razvoja ako bi važne funkcije bile smještene u volan. Ove komponente tada više ne bi morale da se posebno razvijaju i masovno proizvode. Samo bi sistem tada morao da se prilagodi pojedinačnim modelima. Ali dok se to ne dogodi, kupci VW-a mogu ponovo da očekuju više dugmadi u automobilu. Proizvođač je nedavno opisao rad preko dodirnih elemenata kao grešku, prenosi AutoRepublika.



KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.