x

potvrđeno

Žele se što više približiti vodećoj trojci: Renault ‘snažno napreduje’ s novim F1 bolidom za 2019.

Nakon razočaravajuće utrke u Brazilu u kojoj nisu osvojili nijedan bod, ekipa Renaulta potvrdila je da je rad na novom F1 bolidu za 2019. u punom zamahu i da momčad ozbiljno napreduje s novim R.S.19 s kojim se žele približiti vodećoj trojci.

Renault je ove godine zacrtao cilj završavanja na četvrtom mjestu u poretku konstruktora, a pomalo iznenađujuće, konkurenti za taj cilj nisu im bili McLaren, Williams ili Force India nego američki Haas koji je zbog jeftino prosutih bodova na određenim utrkama gotovo ostao bez šanse za četvrto mjesto uoči posljednje utrke sezone u Abu Dhabiju.

Kad su na kraju 2015. objavili da će kupiti Lotus i vratiti se u F1 kao tvornička momčad, Renault je zacrtao cilj osvajanja pobjeda i naslova 2020. ili 2021., a 2019. žele biti uvjerljivo najjača momčad iza vodeće trojke kojoj se s novim bolidom žele približiti u odnosu na 2018, piše Maxf1.

U tome bi im trebao pomoći i potpuno novi V6 motor, kao i sistem za obnovu energije, budući da je Renault pao i iza Honde krajem ove sezone kada je riječ o maksimalnoj snazi u kvalifikacijama.

“Puno se toga događa s novim bolidom za 2019. i daleko smo odmaknuli po pitanju izrade prve šasije”, rekao je Renaultov šef za šasiju Nick Chester.

“Imamo mjenjač, koji ćemo uskoro testirati, a završavamo i dizajn određenih dijelova sustava poput onih za hlađenje, sustava ovjesa i karoserije.”

“U ovo vrijeme godine svi rade punom parom, moramo proći kroz puno nacrta kako bismo dovršili bolid. Posla je puno, ali snažno napredujemo.”

Red Bull iduće godine prelazi na Hondine motore nakon godina suradnje s Renaultom pa će McLaren biti jedini Renaultov klijent u 2019.

Uoči posljednje utrke sezone u Abu Dhabiju, Renault ima 24 boda više od Haasa koji je ove sezone najviše bodova uzeo u Austriji (22), ali ni takav učinak u Abu Dhabiju ne bi im bio dovoljan da prestignu Renault čak i da francuska ekipa ne osvoji ni bod.


(Sport.ba)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.