Rast je uvijek bio privlačan ljudima.
Djeca žele biti veća, sportaši žele napredovati (brže, više, jače). Ako nešto ne raste, za mnoge je to čudno, zapravo loše. U poslovanju se potražnja za rastom dodatno povećava.
Rast, rast i samo rast.
Iz godine u godinu 10%, 20% više nije dovoljno, želje su puno veće.
Na 6. Marketing Summit Sarajevo govorit će se o promišljenom, zdravom rastu.
Zašto?
Jer vjerujemo da marketing može biti pokretač rasta robne marke, kompanija.
Marketing mora razumjeti kako doprinijeti vrijednosti kompanije i kako se generira rast, jer je ovo najbolja priprema za sljedeću recesiju. Konferencija će otkriti pozadinu, ključne faktore, koncepte i filozofiju uspješnog, stabilnog i održivog rasta.
Također će biti prikazani primjeri visokog rasta. Šta je bilo u pozadini? Šta je uloga marketinga? Koja je uloga strategije i kakva je kultura kompanije za postizanje rasta? Kako bi marketinški stručnjak trebao misliti danas da bi svojoj kompaniji priuštio rast, ali i sebi. Vidjet ćemo zašto su određeni brendovi rasli u posljednjoj recesiji? Kroz primjere, tražit ćemo taktike, kako dobiti više kupaca, kako stvoriti veću vrijednost i postići bolju cijenu za njihove usluge, kako rasti kroz međunarodnu ekspanziju, kako razviti proizvode/usluge (korisničko iskustvo za postizanje rasta).
Vidjet ćemo mnoštvo različitih načina rasta i svaki od njih ima svoju logiku, ali i svoje zahtjeve.
Oni koji danas razumiju šta sve utječe na rast, rast će i u budućnosti, bez obzira na okruženje, koje će se i još više mijenjati.
Također će rasti i u sljedećoj recesiji.
Više o 6. Sarajevo Marketing Summitu na: www.marketing-summit.ba
Anketa
@ekskluzivaBa twitter
KOMENTARI
Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.